Společnost


HIT SPORT Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8722Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2015, před 9 lety

Renata Pleváková

Znění stížnosti

Obracím se na Vás se žádostí o přezkoumání Posouzení reklamace č. HIT SM 15113. 21. 12. 2014 jsem si v prodejně HI-TEC ve Starém Městě u Uherského Hradiště koupila boty SALOMI MID /DARK BLUE/. Po necelém roce jsem si všimla, že na pravé botě (vpravo u podrážky) praskl svršek a utvořila se díra. Reklamace obuvi mi byla zamítnuta. V posouzení reklamace pan Drobný uvedl, že se nejedná o vadu materiálu, ale o opotřebení a poškození v místě závady.
Protože botu jsem nijak nepoškodila a opotřebila jsem ji pouze běžným nošením, žádám Vás o přezkoumání reklamace.
Boty se mi velmi líbí a jsou pohodlné. Chodí se v nich opravdu dobře. Díry jsem si všimla jen náhodou, při nošení není poznat. Proto je možné, že se díra utvořila dříve (do půl roku od nošení, také je třeba vzít v úvahu, že jsem boty v létě vůbec nepoužívala)a "viditelné odření svrchového materiálu v místě poškození" je zřejmě způsobeno vadou materiálu.
Děkuji Vám, že se zabýváte mou stížností.


Produkt

boty SALOMI MID /DARK BLUE/, prodejna HI-TEC ve Starém Městě u Uherského Hradiště, reklamace č. HIT SM 15113


Požadované řešení

Nové posouzení reklamace, výměna poškozené obuvi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2015 14:56, před 9 lety

Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Zákonná záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození zboží. Jestliže prodávajcící reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:20, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.