Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás se žádostí o přezkoumání Posouzení reklamace č. HIT SM 15113. 21. 12. 2014 jsem si v prodejně HI-TEC ve Starém Městě u Uherského Hradiště koupila boty SALOMI MID /DARK BLUE/. Po necelém roce jsem si všimla, že na pravé botě (vpravo u podrážky) praskl svršek a utvořila se díra. Reklamace obuvi mi byla zamítnuta. V posouzení reklamace pan Drobný uvedl, že se nejedná o vadu materiálu, ale o opotřebení a poškození v místě závady.
Protože botu jsem nijak nepoškodila a opotřebila jsem ji pouze běžným nošením, žádám Vás o přezkoumání reklamace.
Boty se mi velmi líbí a jsou pohodlné. Chodí se v nich opravdu dobře. Díry jsem si všimla jen náhodou, při nošení není poznat. Proto je možné, že se díra utvořila dříve (do půl roku od nošení, také je třeba vzít v úvahu, že jsem boty v létě vůbec nepoužívala)a "viditelné odření svrchového materiálu v místě poškození" je zřejmě způsobeno vadou materiálu.
Děkuji Vám, že se zabýváte mou stížností.
boty SALOMI MID /DARK BLUE/, prodejna HI-TEC ve Starém Městě u Uherského Hradiště, reklamace č. HIT SM 15113
Nové posouzení reklamace, výměna poškozené obuvi.
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za bezvadnost zboží při převzetí. Zákonná záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození zboží. Jestliže prodávajcící reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.