Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8726Solární nabíječka Powerbanka 8000 mAh ENERGIE vždy ZDARMA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2015, před 9 lety

Jiří Kroužecký

Znění stížnosti

Zaplatil jsem, potvrdili příjem peněz. Po mnoha urgencích paní Nováková odepsala, že je vše v pořádku.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2015 02:03, před 9 lety

V případě nákupu prostřednictvím slevového portálu je třeba si prostudovat všeobecné obchodní podmínky, ve kterých bude uvedeno, zda-li je kupní smlouva uzavřena přímo se slevovým portálem anebo obchodníkem (prodejcem zboží či poskytovatelem služby).

Pokud by byla kupní smlouva uzavřena s prodejcem zboží musí se spotřebitel nejprve pokusit domluvit přímo s ním na poskytnutí plnění. Pokud při uzavření smlouvy byla stanovena platnost voucheru a spotřebitel s ní byl seznámen, souhlasil s podmínkami kupní smlouvy, je třeba uplatnit slevový kupón u prodejce po dobu platnosti voucheru.

Pokud tedy byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kupónu. Slevový portál zde vystupuje zpravidla pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.

Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.

Slevový portál uvádí ve svých obchodních podmínkách, že doba dodání je většinou uvedena na Slevuponu. V případě prodlení je třeba kontaktovat dodavatele zboží (kontakty najdete na Slevuponu) nebo zákaznické centrum podpora@berslevu.cz.

Provozovatel slevového portálu uvádí, že veškeré Slevupony, které prodává, jsou pojištěny (Axa Assistance). Tato skutečnost znamená, že v případě jakýchkoliv problémů na straně dodavatele dostane spotřebitel zpět vynaložené peníze za Slevupon. Je třeba kontaktovat zákaznické centrum (podpora@berslevu.cz nebo 775 475 367 od pondělí do pátku vždy v časovém rozmezí 8:00 až 18:00).

Je třeba si prostudovat obchodní podmínky slevového portálu, jestli neručí za dodavatele a v případě odstoupení od smlouvy či v případě nedodání zboží, by pak mohl spotřebitel vznášet nároky na vrácení peněz u něho. Velké slevové portály toto umožňují, ale je nutné si to ověřit v obchodních podmínkách. Bude-li uvedena tato možnost, tak bude postup stejný jako výše uvedený, ale vše bude adresováno slevovému portálu.

Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou podnikatele, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:39, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2016 10:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 11:26, před 9 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Prozatím nebyl zaznamenán žádný posun."

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 15:07, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.