Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.V období posledních třech týdnů,jsem jako zákazník zaregistroval,že v prodejně Albert není něco v pořádku.Nelíbí se mi nedoplněnost zboží(ovoce,zelenina,mléčné výrobky,maso).Nadále snížená průjezdnost.Celková přeplácanost různých stojanů,palet atd.
Požaduji řádnou nápravu.Do prodejny jsem velice rád chodil nakupovat i prodavačky byly velice komunikativní teď je vše naopak.
|
Tweet |
Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení.
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků, rovněž je v zájmu podnikatele, aby se zákazník cítil v provozovně společnosti dobře a pokud možno se k prodejci vrátil k opakovanému nákupu. Spotřebitel by měl tuto stížnost adresovat přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb, a to buď na webové adrese http://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka, popřípadě na zákaznické telefonní lince 800 402 402 denně od 8 do 20 hod.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.