Společnost


Mogebon s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8728MASÁŽNÍ POLŠTÁŘ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2015, před 9 lety

VĚRA PROKÝŠKOVÁ

Znění stížnosti

KOUPILA JSEM NA ŽIVITELCE MASÁŽNÍ POLŠTÁŘ WS-II,LÉKAŘ MI ZAKÁZAL TENTO POLŠTÁŘ POUŽÍVAT,CHTĚLA JSEM ODSTOUPIT OD SMLOUVY,ALE BOHUŽEL NIKDO NEREAGUJE,DOKONCE SI PANÍ ŠVECOVÁ S FIRMY GLOBE HOLDING s.r.o,změnila telefoní číslo a firma nekomunikuje nereaguje na moje emaily,jen asi dvakrát za 3měsíce mi napsali at pošlu číslo účtu a okopírovanou kupní smlouvu,to jsem udělala a zase se od té doby nic neděje,můžete někdo poradit co dělat?děkuji oklamaná zákaznice,můj email je REX49@SEZNAM.CZ


Požadované řešení

CHTĚLA JSEM MASÁŽNÍ POLŠTÁŘ VRÁTIT KDYŽ SE MI PODAŘILO PO DLOUHÉ DOBĚ DOVOLAT NA FIRMU TAK MI PANÍ ŠVECOVÁ ŘEKLA AT NAPÍŠU DOPIS O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY,TO JSEM UDĚLALA POMOCÍ EMAILU,NIKDO NEREAGOVAL,TAK JSEM POSLALA DOPORUČENÝ DOPIS KTERÝ MĚ STÁL 40KČ A ZASE BEZ ÚSPĚCHU,DOPIS SE VRÁTIL NEVYZVEDNUTÝ,TET MÁ UŽ ZMÍNĚNÁ PANÍ TELEFONÍ ČÍSLO ZMĚNĚNÉ TAK ŽE SE NELZE ANI DOVOLAT,DĚKUJI ZA POMOC PROKÝŠKOVÁ VĚRA REX49@SEZNAM .CZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 13:05, před 9 lety

Zákon dává spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů jen v případech uzavření smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (klasicky přes internet či po telefonu), v případech uzavření smlouvy mimo obvyklé obchodní prostory a v případě uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru.

O tom kam a vůči komu odstupovat musí prodejce spotřebitele informovat nejpozději při uzavírání smlouvy (např. přímo ve smlouvě nebo v podmínkách připojených ke smlouvě). Jinak platí, že se odstoupení zasílá prodejci na adresu sídla nebo jiného místa podnikání či na jeho e-mailovou adresu. Zákon až na smlouvu o spotřebitelském úvěru nevyžaduje písemnou formu, proto stačí i jen zavolat.

Není-li spotřebitel informován, lhůta pro odstoupení se prodlužuje, tj. i u smlouvy uzavřené mimo obvyklé obchodní prostory a u smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, a to o 1 rok. Lhůta pak činí 1 rok a 14 dnů. V případě dodatečného splnění informační povinnosti začne běžet základní 14denní lhůta od tohoto okamžiku. I u úvěrové smlouvy platí lhůta 14 dnů pro odstoupení od jejího uzavření. V případě chybějící informace lhůta pro odstoupení neskončí dříve než 14 dnů poté, kdy poskytovatel úvěru spotřebiteli chybějící informace poskytne.

Odstoupení je nejlepší zaslat doporučeně a s dodejkou, lze tak ušetřit starosti se zjišťováním toho, co se vlastně s dopisem po odeslání dělo.

Projev vůle působí od okamžiku, kdy má adresát možnost se s dopisem seznámit. Tím může být např. doručení dopisu obsahujícího projev vůle do bytu adresáta či do jeho poštovní schránky, popřípadě i vhození oznámení do poštovní schránky o uložení takové zásilky. Není nutné, aby se s obsahem dopisu adresát skutečně seznámil. Stačí jen, že tu možnost měl.

Pokud prodejce záměrně poštovní zásilky nepřebírá, lze si vypomoci zákonnou domněnkou doby, kdy zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 10:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.