Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#8738Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 9 lety

Lenka Němcová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednané zboží v pátek 4.12.mělo být dodáno v sobotu, nebo v neděli. Dodáno nebylo na písemnou žádost o stavu objednávky, žádná odpověď. Na telefoní urgenci mi slečna sdělila že došlo k chybě a zboží dostanu tento víkend. Upozornila jsem, že v sobotu 12.12. budu v zahraničí, aby zboží tento den nevozili, slíbila že to zařídí. Zboží přivezli v sobotu 12.12. v době mé nepřítomosti. Po dnešní další telefonické urgenci, mi bylo sděleno abych se spojila s dopravou, na telefoním čísle doparvy mi odkázali zpět na telefonní číslo alzy. Mám pocit že si ze mne někdo dělá blázny, jen doufám že zboží do vánoc bude doručeno. Objednávka č. 156317871. Němcová Lenka


Požadované řešení

Myslím, že omluva by byla na místě. A dohlédnutí na dodání zmíněné objednávy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 15:53, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by měla v takovém případě prodávajícího informovat, že nedodal zboží včas, vyzvat jej k plnění a ve výzvě mu poskytnout přiměřenou dodatečnou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2016 17:55, před 9 lety

Vážená paní Němcová,

velmi mě mrzí zpoždění a okolnosti, které postihly Vaši objednávku a omlouvám se Vám za ně. Zároveň jsem Vám jako omluvu poslala na emailovou adresu malý dárek a budu moc ráda, pokud pro něj naleznete uplatnění. Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 09:46, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2016 08:53, před 9 lety


Lenka Němcová

Hodnocení: