Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, objednané zboží v pátek 4.12.mělo být dodáno v sobotu, nebo v neděli. Dodáno nebylo na písemnou žádost o stavu objednávky, žádná odpověď. Na telefoní urgenci mi slečna sdělila že došlo k chybě a zboží dostanu tento víkend. Upozornila jsem, že v sobotu 12.12. budu v zahraničí, aby zboží tento den nevozili, slíbila že to zařídí. Zboží přivezli v sobotu 12.12. v době mé nepřítomosti. Po dnešní další telefonické urgenci, mi bylo sděleno abych se spojila s dopravou, na telefoním čísle doparvy mi odkázali zpět na telefonní číslo alzy. Mám pocit že si ze mne někdo dělá blázny, jen doufám že zboží do vánoc bude doručeno. Objednávka č. 156317871. Němcová Lenka
Myslím, že omluva by byla na místě. A dohlédnutí na dodání zmíněné objednávy.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by měla v takovém případě prodávajícího informovat, že nedodal zboží včas, vyzvat jej k plnění a ve výzvě mu poskytnout přiměřenou dodatečnou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Vážená paní Němcová,
velmi mě mrzí zpoždění a okolnosti, které postihly Vaši objednávku a omlouvám se Vám za ně. Zároveň jsem Vám jako omluvu poslala na emailovou adresu malý dárek a budu moc ráda, pokud pro něj naleznete uplatnění. Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: