Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dnes my byl doručen dopis s malym balíčkem ve kterem byl hol. strojek ,ktery jsem si neobjednal ani na internetovych strankach a ani po telefonu.A velice me zajíma kde tato firma přišla k mym osobním udajum,tady asi není neco v pořadku tak to dejte co nejrychleji do pucu
good shave start naz.vyrobku a č.faktury:8069825
chci zrušit tyhle hloupe a nesmyslne nabídky hol.strojku kdyz se ani neholím.Doufam ze jsem to vyjadřil jasně a zatím v klidu
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitel nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se spotřebitel přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázal k dalšímu odebírání zboží.
Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma, společnost si hovor nahrává), měl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.
Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.
Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.