Společnost


Ing. Ladislav Jarý

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8742Reklamace zájezdu s CK Victoria - 11.7. - 25.7. 2015 na jméno Radmila Rollerová Borovičková č. smlouvy: 17+19.MAH

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 9 lety

Radmila Rollerová Borovičková

Znění stížnosti

Letošní červencová dovolená 11.7 - 25.7. 2015 s CK Victoria do Chorvatska na ostrov Hvar do hotelu Arkada byla jednoznačně zkažená dovolená.
1.
V autobuse z Brna do Splitu (bus fy Šafařík) téměř vůbec a místy vůbec nefungovala klimatizace - řidiči ji během cesty 2x opravovali při odpočinkové přestávce jsme si jim stěžovali s tím, že je nám z horka a bez vzduchu špatně, ale odpověď zněla: my za to nemůžeme, bus jsme přivezli z opravy, za 15 tisíc ...ale nefunguje, my za to nemůžeme...
2.
ubytování v hotelu bylo velmi problematické - hotel byl plný nezletilých dětí. Cestovali jsme manžel a já, oba jsem podali několik stížnosti a žádost o odškodnění, reklamace byla 2y pí Oborný z reklamačního oddělení zamítnuta, na třetí neodpověděla.
3.
Dostali jsme jiný nežli námi vybraný a zaplacený pokoj - ten námi vybraný měl být situovaný na tzv. „Stranu Park“ – (jeho polohu jsme z minulého pobytu na Hvaru – kde jsme byli již před čtyřmi lety byli, znali a věděli jsme přesně, že je obrácený na stinnou severozápadní stranu) –Vybraná poloha pokoje byla pro nás velmi podstatná, protože jsme věděli, že hotel Arkada nemá klimatizaci, ale na severozápadní straně hotelu to až tolik nevadí... to byla naše zkušenost z minula... Tento požadavek byl také zapsaný ve voucheru.
Rozhodně jsme nechtěli pokoj s výhledem na tzv. Mořskou stranu, protože jsem věděli, že je tam celodenní výheň – minule tam byli ubytovaní a zoufalí z horka naši známí...
story:
Ale ouha - místo pokoje obraceného do stinného parku nás pracovnice recepce hotelu Arkada „strčila“ do nechtěného a rozpáleného pokoje s výhledem na tzv. Mořskou stranu (na niž se mj. běžně připlácí). Ve 40 a 45 stupňových letošních vedrech a dusnu to tam bylo víc než za trest - nedalo se tam nedalo spát ani odpočívat. Byli jsme zoufalí, protože manželka byla po operaci těžké kolena s berlemi a s vysokým tlakem... „Pokoj Strana Park nemáme, byla slova recepce, berte, co je...“
Stěžovali jsme si ihned průvodkyni paní Ivaně Sušič, ale pokoj Strana park prostě dle recepce nebyl - čili byl, ale obsazený. Náprava trvala 4 dny, během nichž jsme se ještě jednou stěhovali do jiného problematického pokoje - nežli jsme napotřetí dostali pokoj na námi zaplacenou a ve voucheru požadovanou stranu Park.
Hotel Arkada přeplněný ca 600 polskými dětmi - zejména děvčaty mezi 8 – 16 lety, kterým jsme důvěrně říkali „pištilky“ - šlo o účastnice letního dětského festivalu, takže hluk a křik ve dne i v noci, neustále obsazený výtah atd. - čili zlý sen každého účastníka zájezdu... kdo by si také zaplatil dovolenou v hotelu, kde to bzučí jak ve včelím úle.
I této závady se týkala naše reklamace, vědět to předem, nikdy do Arkady nejeli. Odborně se tomu dle Frankfurtské tabulky slev říká „Ztráta radosti z dovolené“.
Na všechny tato závady jsme si stěžovali hned v den příjezdu zástupkyni cestovky pí Sušič, stížnost jsme podrobně zapsali do Knihy závad a stížností CK Victoria ... a brali všechny fakta jako ověřená a dokázaná. Ale to jsme se spletli. Po návratu jsme napsali postupně 3. reklamační stížnosti s žádostí o odškodnění. Ale CK Victoria reklamaci (pí Oborný z reklamačního oddělení) ani napotřetí neuznala - faktografii závad zcela popřela či převrátila - a na třetí reklamační stížnost už ani neodpověděla.
Z ohlasů na internetu jsme zjistili, že tato cestovka zásadně renoncy - malé i velké (naše zkažená dovolená na Hvaru pro dvě osoby stála na 14 dní za 38 tisíc) bagatelizuje či rovnou popírá, reklamace neuznává, odškodné neplatí a dělá „mrtvého brouka“ - spoléhá na to, že klient si neopatří dost důkazů pro soud. Žádáme D - test a jeho poradnu Vaše stížnosti o z zjednání nápravy


Produkt

Reklamace zájezdu s CK Victoria do Chorvatska na Ostrov Hvar , hotel Arkada - 11.7. 25. 7. 2015: nefungující klimatizace v buse, ubytování na jiném nežli zaplaceném pokoji, hlučnost hotelu


Požadované řešení

Pomoc při prosazení reklamace u CK Victoria, zviditelnění její nekalých praktik, s nimiž reklamace házejí pod stůl, Zjistili jsme, že na CK Victoria si stěžuje i množství jiných klientů (viz diskuze na orbionu aj.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 10:38, před 9 lety

Jestliže dovolená neprobíhá tak, jak by měla, a rozchází se ujištění cestovní kanceláře nebo očekávání zákazníka s realitou, má cestovní kancelář povinnost zajistit nápravu. Nároky spotřebitele se liší podle závažnosti nedostatků a možnosti jejich odstranění. Odstranitelné nedostatky by se měly řešit přímo na místě ve lhůtě určené spotřebitelem. U vad, se kterými se toho moc nenadělá, zbývá pouze právo na finanční kompenzaci. Sleva přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.

Vodítkem k výši slevy může být frankfurtská tabulka slev, podle které rozhodují zejména německé soudy. Uvádí se v ní často řešené druhy nedostatků a jim odpovídající výše slev, které soudy zákazníkům přiznávají. Spotřebitel si může stáhnout užitečné dokumenty na tomto odkazu: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud však cestovní kancelář bude trvat na svém zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci služeb, bude nutné domáhat se poskytnutí přiměřené slevy z ceny služeb, popřípadě rovněž újmy za narušení dovolené (nemajetková újma) soudní občanskoprávní cestou. Před samotným podáním žaloby v takovém případě doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

S uplatněním nemajetkové újmy není zákazník omezen měsíční lhůtou jako u reklamace. Brzké uplatnění škody je však rozhodně vhodnější jak z hlediska důkazů, tak kvůli případné délce soudního řízení, ale nárok se promlčí až za tři roky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 10:16, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.