Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, společnost Be2 na mě opakovaně prostřednictvím e-mailových zpráv vymáhá platbu za VIP členství. Je pravda, že jsem kdysi byla u této služby registrována, ale je tomu určitě již více než rok a půl. Službu ani nevyužívám, nemám k ní funkční přihlašovací údaje ani aktivní profil!Po společnosti jsem žádala informaci o mém členství a údaje k profilu, které oni po mě chtějí, abych prý mohla službu definitivně vypovědět.
Jak mám ale postupovat, když tyto údaje nemám k dispozici?
Velice děkuji.
online seznamka
Jediné co si přeji je vypovědět s konečnou platností jakýkoli vztah, který s danou společností dle jejich tvrzení ještě mám, aby mě již více neobtěžovali.
Prosím o pomoc - e-mailová komunikace s nimi nikam nevede, protože po mě požadují údaje, které nemám.
|
Tweet |
Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitelka dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".
Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitelka nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresovala minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitelka má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebitelce, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Nepřiměřeným požadavkem je také, aby společnost po spotřebitelce vyžadovala pro vypovězení závazku zaslání dalších údajů, které nejsou nezbytně nutné pro identifikaci zákazníka. Pokud společnost dokázala spojit smluvní vztah se spotřebitelkou, měla by také uznat její výpověď, kterou spotřebitelka podala svým jménem.
User ID: e4538d972504d0ea93eacb02
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Přijali jsme Vaši žádost, související s VIP/ Prémiovým členstvím Vašeho.
Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat zpětnou/ neuhrazenou platbu a stáhnout veškeré nároky.
VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
S pozdravem,
(v zastoupení)
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.