Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#8744Vymáhání poplatku za VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 9 lety

Anna Pedretti

Znění stížnosti

Dobrý den, společnost Be2 na mě opakovaně prostřednictvím e-mailových zpráv vymáhá platbu za VIP členství. Je pravda, že jsem kdysi byla u této služby registrována, ale je tomu určitě již více než rok a půl. Službu ani nevyužívám, nemám k ní funkční přihlašovací údaje ani aktivní profil!Po společnosti jsem žádala informaci o mém členství a údaje k profilu, které oni po mě chtějí, abych prý mohla službu definitivně vypovědět.
Jak mám ale postupovat, když tyto údaje nemám k dispozici?

Velice děkuji.


Produkt

online seznamka


Požadované řešení

Jediné co si přeji je vypovědět s konečnou platností jakýkoli vztah, který s danou společností dle jejich tvrzení ještě mám, aby mě již více neobtěžovali.
Prosím o pomoc - e-mailová komunikace s nimi nikam nevede, protože po mě požadují údaje, které nemám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2015 21:00, před 9 lety

Dle čl. 2 odst. 3 Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 (dále jen "VOP")vzniká registrací pouze bezplatný smluvní poměr. Společnost může vymáhat zaplacení peněžních prostředků za poskytnuté služby pouze v případě, pokud si spotřebitelka dle čl. 2 odst. 4 VOP objednala tzv. "Prémiové členství".

Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.

Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitelka nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresovala minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.

Instrukcí, že spotřebitelka má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebitelce, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.

Nepřiměřeným požadavkem je také, aby společnost po spotřebitelce vyžadovala pro vypovězení závazku zaslání dalších údajů, které nejsou nezbytně nutné pro identifikaci zákazníka. Pokud společnost dokázala spojit smluvní vztah se spotřebitelkou, měla by také uznat její výpověď, kterou spotřebitelka podala svým jménem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 15:58, před 9 lety

User ID: e4538d972504d0ea93eacb02

Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Přijali jsme Vaši žádost, související s VIP/ Prémiovým členstvím Vašeho.

Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat zpětnou/ neuhrazenou platbu a stáhnout veškeré nároky.

VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.

S pozdravem,

(v zastoupení)

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 09:27, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 11:55, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.