Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Obdržela jsem vyúčtování od společnosti T-mobile, které o 1400,- Kč přesahovalo moji běžnou útratu. Kontaktovala jsem tedy operátora, který mi zdělil, že mám příchozí SMS ze 3 telefonních čísel začínajících vždy na 903 40, končící dle vyúčtované částky od 55, 79 a 99 Kč za jednu přijatou SMS. Při prohlížení přehledu SMS zpráv jsem zjistila, že jsem nikdy nepřijala takové množství zpráv. To bych řešila dříve, než přišlo vyúčtování. Operátor mi zdělil, že musím odeslat SMS na číslo 90340 ve znění STOP. Při vyhledávání tohoto čísla jsem narazila pouze na NEBEZPEČNÉ ČÍSLO. Až dne jsem dostala zprávu od Ateli, s.r.o., že na základě mé žádosti bylo odstraněno moje číslo z databáze. Vůbec nevím, kde moje telefonní číslo získali. Žádné služby jsem si neobjednávala, ani jsem nic nedostala.
Žádnou službu jsem nedostala.
Navrácení poplatku za nevyžádané a neobdržené SMS.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Dobrý den, paní Orságová,
obávám se, že svou stížnost směřujete na nesprávný subjekt. Žádnou službu se zpoplatněnými SMS zprávami neprovozujeme a ani jsme nikdy neprovozovali. V minulosti (rok 2013) jste u nás nakoupila zboží a proto jste vedena v naší databázi jako zákazník, kterému jsme před Vánoci poslali SMS zprávou slevový kupon. Tím patrně došlo k tomuto nedorozumění. Doporučuji Vám obrátit se opětovně na T-mobile, aby Vám sdělil, kdo je provozovatelem/majitelem telefonních čísel, kvůli kterým došlo k nadměrné útratě a stížnost poslat přímo tomuto subjektu.
S přáním příjemného vstupu do nového roku,
Mgr. Tomáš Česal
Dobrý den, tímto bych se chtěla omluvit panu Česalovi. Dnes jsem obdržela novou SMS od společnosti T-mobile ve znění " Je nám líto, ale založení inkasa č. 15445908571 u Dimoco Czech s.r.o. ve výši 628,86 Kč/měsíc se nezdařilo. Váš T-mobile.
Tato SMS mně vyděsila ještě víc. Dle zjištění na internetu tato podvodná společnost inkasuje od klientů společnosti T-mobile už více než 3 roky peníze za podvodné SMS zprávy. Dokonce v roce 2013 byla podána hromadná žaloba. Teď nevím kam se obrátit, když jsem si u této společnosti nic nekupovala. Nevím za jaké služby si chtějí inkasovat peníze.
Subjekt, proti kterému stížnost směřuje, byl změněn, jelikož při řešení případu vyšlo najevo, že při jeho identifikaci došlo k nedorozumění. Společnosti Ateli, s.r.o. děkujeme za včasnou reakci, která pomohla k odhalení tohoto nedorozumění.
Stížnost přeřazujeme na společnost DIMOCO Czech s.r.o., která byla identifikována jako skutečný subjekt, proti kterému stížnost směřuje. Tato společnost má nyní možnost na vývoj případu reagovat.
Spotřebitelka se také může obrátit se na Český telekomunikační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebiteli a osobami vykonávajícími komunikační činnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.