Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#8747Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 9 lety

Dagmar Orságová

Znění stížnosti

Obdržela jsem vyúčtování od společnosti T-mobile, které o 1400,- Kč přesahovalo moji běžnou útratu. Kontaktovala jsem tedy operátora, který mi zdělil, že mám příchozí SMS ze 3 telefonních čísel začínajících vždy na 903 40, končící dle vyúčtované částky od 55, 79 a 99 Kč za jednu přijatou SMS. Při prohlížení přehledu SMS zpráv jsem zjistila, že jsem nikdy nepřijala takové množství zpráv. To bych řešila dříve, než přišlo vyúčtování. Operátor mi zdělil, že musím odeslat SMS na číslo 90340 ve znění STOP. Při vyhledávání tohoto čísla jsem narazila pouze na NEBEZPEČNÉ ČÍSLO. Až dne jsem dostala zprávu od Ateli, s.r.o., že na základě mé žádosti bylo odstraněno moje číslo z databáze. Vůbec nevím, kde moje telefonní číslo získali. Žádné služby jsem si neobjednávala, ani jsem nic nedostala.


Produkt

Žádnou službu jsem nedostala.


Požadované řešení

Navrácení poplatku za nevyžádané a neobdržené SMS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2015 21:28, před 9 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 15:33, před 9 lety

Dobrý den, paní Orságová,

obávám se, že svou stížnost směřujete na nesprávný subjekt. Žádnou službu se zpoplatněnými SMS zprávami neprovozujeme a ani jsme nikdy neprovozovali. V minulosti (rok 2013) jste u nás nakoupila zboží a proto jste vedena v naší databázi jako zákazník, kterému jsme před Vánoci poslali SMS zprávou slevový kupon. Tím patrně došlo k tomuto nedorozumění. Doporučuji Vám obrátit se opětovně na T-mobile, aby Vám sdělil, kdo je provozovatelem/majitelem telefonních čísel, kvůli kterým došlo k nadměrné útratě a stížnost poslat přímo tomuto subjektu.


S přáním příjemného vstupu do nového roku,
Mgr. Tomáš Česal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.1.2016 17:15, před 9 lety


Dagmar Orságová

Dobrý den, tímto bych se chtěla omluvit panu Česalovi. Dnes jsem obdržela novou SMS od společnosti T-mobile ve znění " Je nám líto, ale založení inkasa č. 15445908571 u Dimoco Czech s.r.o. ve výši 628,86 Kč/měsíc se nezdařilo. Váš T-mobile.
Tato SMS mně vyděsila ještě víc. Dle zjištění na internetu tato podvodná společnost inkasuje od klientů společnosti T-mobile už více než 3 roky peníze za podvodné SMS zprávy. Dokonce v roce 2013 byla podána hromadná žaloba. Teď nevím kam se obrátit, když jsem si u této společnosti nic nekupovala. Nevím za jaké služby si chtějí inkasovat peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2016 15:06, před 9 lety

Subjekt, proti kterému stížnost směřuje, byl změněn, jelikož při řešení případu vyšlo najevo, že při jeho identifikaci došlo k nedorozumění. Společnosti Ateli, s.r.o. děkujeme za včasnou reakci, která pomohla k odhalení tohoto nedorozumění.

Stížnost přeřazujeme na společnost DIMOCO Czech s.r.o., která byla identifikována jako skutečný subjekt, proti kterému stížnost směřuje. Tato společnost má nyní možnost na vývoj případu reagovat.

Spotřebitelka se také může obrátit se na Český telekomunikační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebiteli a osobami vykonávajícími komunikační činnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2016 14:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.