Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 9.11. jsem si objednala 2ks USB flash disk, do dnešního dne 14.12. nemám zprávu o zboží.
Prosím o zpětnou vazbu.
Děkuji, Dubská
USB flash disk - 2ks
Prosím o urychlené dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě nákupu prostřednictvím slevového portálu je třeba si prostudovat všeobecné obchodní podmínky, ve kterých bude uvedeno, zda-li je kupní smlouva uzavřena přímo se slevovým portálem anebo obchodníkem (prodejcem zboží či poskytovatelem služby).
Pokud by byla kupní smlouva uzavřena s prodejcem zboží musí se spotřebitel nejprve pokusit domluvit přímo s ním na poskytnutí plnění. Pokud při uzavření smlouvy byla stanovena platnost voucheru a spotřebitel s ní byl seznámen, souhlasil s podmínkami kupní smlouvy, je třeba uplatnit slevový kupón u prodejce po dobu platnosti voucheru.
Pokud tedy byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kupónu. Slevový portál zde vystupuje zpravidla pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.
Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.
Slevový portál uvádí ve svých obchodních podmínkách, že doba dodání je většinou uvedena na Slevuponu. V případě prodlení je třeba kontaktovat dodavatele zboží (kontakty najdete na Slevuponu) nebo zákaznické centrum podpora@berslevu.cz.
Provozovatel slevového portálu uvádí, že veškeré Slevupony, které prodává, jsou pojištěny (Axa Assistance). Tato skutečnost znamená, že v případě jakýchkoliv problémů na straně dodavatele dostane spotřebitel zpět vynaložené peníze za Slevupon. Je třeba kontaktovat zákaznické centrum (podpora@berslevu.cz nebo 775 475 367 od pondělí do pátku vždy v časovém rozmezí 8:00 až 18:00).
Je třeba si prostudovat obchodní podmínky slevového portálu, jestli neručí za dodavatele a v případě odstoupení od smlouvy či v případě nedodání zboží, by pak mohl spotřebitel vznášet nároky na vrácení peněz u něho. Velké slevové portály toto umožňují, ale je nutné si to ověřit v obchodních podmínkách. Bude-li uvedena tato možnost, tak bude postup stejný jako výše uvedený, ale vše bude adresováno slevovému portálu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou podnikatele, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
na telefon nereagujete ani na emaily. Omluvný email, že vyřešíte nejpozději v druhé půlce ledna přišel. Nic se však neděje. Telefon je dále nefunkční ... Je druhá polovina ledna, tedy více než dva měsíce od doby, kdy jste obdržely platbu za zboží, které jsem neobdržela.
Dne 15.12.2015 jsem na email podpora@rabator.com zaslala odstoupení od smlouvy s číslem účtu, na který mi do dnešního dne od vás platba nedorazila. Jedná se o obj 9902013745. Mrzí mě, že zažívám tuto zkušenost.
S pozdravem, Dubská
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.