Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8754Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 9 lety

Jana Malá

Znění stížnosti

Dne 29.11.2015 bylo objednáno zboží, které bylo hrazeno předem, potvrzeno přijetí 30.11.2015.

Dne 3.12.2015 byla dodána část objednávky a od té doby neúspěšně urguji zbývající část objednávky. 6x telefonicky přes zákaznickou linku, 2x písemně přes kontaktní formulář. Telefonicky se dozvídám různé informace,ani jednou mi operátory nebylo uspokojivě vysvětleno , co se děje, mám pouze informaci, že zboží je jak zaplaceno, tak i skladem, ale že je problém se zásilkou na skladě. I přes moji opakovanou žádost o zaslání písemného zdůvodnění mi nebylo vyhověno. Dne 12.12.2015 jsem po neúspěšných urgencích zaslala storno objednávky, potvrzeno přijetí mailem. Ověřila jsem si následně 14.12.2015 telefonicky, storno mi bylo potvrzeno s tím, že peníze mi budou vráceny ihned, jakmile obchod obdrží zboží zpět ! Jenže já jsem zboží do dnešního dne neodržela a proto taky zbývající část objednávky stornuji.Znovu jsme s operátorkou probraly, mám přislíbeno vrácení peněz za 2-3 dny, ale po zkušenostech z předchozích telefonických urgencí a prakticky žádné mailové korespondenci mám obavy.
Děkuji.


Požadované řešení

neprodlené písemné zdůvodnění a vrácení peněz v částce Kč 3 187,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2015 09:25, před 9 lety

V případě, že smluvní strany se vzájemně dohodly na zrušení objednávky z důvodu aktuální nedostupnosti zboží uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 19:27, před 9 lety

Vážená paní Malá,

bohužel platbu nebylo možné vrátit ihned z toho důvodu, že zboží bylo již na cestě k Vám. Moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám, situace je již v řešení.

Prosím Vás o strpení, platbu odešleme do konce tohoto týdne zpět na Vaši kartu.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 20:50, před 9 lety


Jana Malá

Vážená paní Raimundová,
zboží nebylo placeno žádnou kartou !!!! ale bezhotovostním převodem z našeho běžného účtu !!! Důrazně žádáme o neprodlené vrácení peněz na účet, ze kterého byla platba zaslána, případně na účet, který jsem uvedla v písemné výzvě na vydání neoprávněně získané hodnoty ze dne 18.12.2015 adresované společnosti MALL (doporučeně, na dodejku).
A na závěr, za celou dobu, kdy řeším vrácení peněz za stornovanou objednávku už opravdu vůbec nerozumím obratu "zboží bylo již na cestě k Vám".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 18:04, před 9 lety

Vážená paní Malá,

moc se omlouvám, bohužel jsem si v okamžiku odeslání mé zprávy neuvědomila, že poslední dva dny v týdnu jsou sváteční a platba tedy nebude moci odejít. Byla odeslána dnes, prosím o trpělivost, v nejbližších dnech bude určitě připsána na Váš účet.

Dle mých informací byla objednávka uhrazena tzv. platbou ihned, nikoliv klasickým převodem. V takových případech se poté vrací platba zpět na kartu, ze které byla objednávka uhrazená.

Děkuji Vám za trpělivost a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy za způsobené potíže.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2015 09:20, před 9 lety


Jana Malá

Hodnocení:

Komentář: Velmi děkuji a oceňuji pomoc dTestu při řešení mé stížnosti.