Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V úterý 8.12.2015 mě telefonicky oslovila firma Westerfield Int. AG zastoupená operátorkou callcentra s nabídkou zaslání kvalitního švýcarského holicího strojku za poplatek 99,- Kč a tím, že mi budou následovně v pravidelných měsíčních intervalech zasílány také náhradní břity.
Na můj dotaz k možnému odstoupení od smlouvy mi operátroka sdělila, že smlouvu mohu kdykoli vypovědět.
Strojek jsem si nechala zaslat do kanceláře. Nejsem si jitá, jestli jsem uvedla i název firmy a proto pochybuji, že mi bude moct být strojek a případně jakékoli další info o možném vypovězení smlouvy doručen.
Smlouvu jsem uzavřela telefonicky a o něco později se mi celá věc rozležela v hlavě. Začala jsem zjišťovat o co konkrétně jde a jaké jsou mé možnosti (strojek ani po týdnu nemám). Pokoušela jsme se prodejce kontaktovat telefonicky na čísle na kterém jsme smlouvu uzavřela, bohužel toto číslo neefunguje a nedaří se mi najít ani jakýkoli jiný kontakt na který bych se mohla nyní obrátit.
Našla jsem spoustu informací o podpvodných praktikách včetně varování ČOI. Po tom, co jsme si přešetla na internetu již neplánuji strjek převzít a ráda bych smlouvu co nejdříve vypověděla.
Strojek jsem na základě dostupných referencí nepřevzala.
Našla jsem spoustu informací o podpvodných praktikách Westerfield Int. AG včetně varování ĆOI. A ráda bych od smlouvy co nejdčíve odstoupila.
Ráda bych byla firmou opakovaně kontaktována telefonicky nebo písemně na mé adrese: Eliška Veselovská, Durďákova 10, 613 00 a celou věc vyřešila.
|
Tweet |
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.