Společnost


DoDo Bros s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8767Nevrácená platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2015, před 9 lety

Pavla Poláková

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si zboží, a nevyhovovala velikost.
Po dohodě jsem zboží vrátila a požadovala zpět peníze, 793,- Kč.
Viz. e-mail:
Dobrý den,

vrácená zásilka byla dnešním dnem zaevidována a ve lhůtě 14 dnů Vám budou vráceny finanční prostředky včetně poštovného. Prosím o nafocení podacího lístku. Děkuji

S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Tesařová

Internetový obchod DoDohop.cz
http://www.dodohop.cz
e-mail: info@dodohop.cz
Tel.: +420 775 101 575


Napsala jsem:
Dobrý den,

balíček k Vám dorazil 29.10.
Prosím o navrácení částky na ú. 107-8094670297/0100.
Děkuji.
S úctou Pavla Poláková

Do dnešního dne mi za zboží peníze nezaslali.
Na účet přišla jen částka za poštovné, 73,- Kč.
Na e-maily přestali odpovídat, upomínala jsem jej několikrát.

Jak dál postupovat?

Děkuji za odpověď.
S úctou Poláková


Produkt

pánská vesta prošívaná


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2015 15:39, před 9 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno. Jak již ale uvedla spotřebitelka v popisu stížnosti, zboží bylo prodávajícímu již doručeno. Společnost je tak povinna vydat spotřebitelce peněžní prostředky, které od ní přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitelka by měla společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2015 16:11, před 9 lety

Dobry den,

chyba je na nasi strane, proplacenych 73kc neni vracena castka za postovne (jez cinilo 79kc), ale chybne zadana platba 73kc namisto 793kc. Diky teto nevedome chybe bylo Vase odstoupeni od smlouvy vedeno jako vyrizene.

Na zaklade Vasi stiznosti byla vec predana k provereni a pri zpetnemzjisteni teto chyby Vam byla zbyvajici castka dne 14.12. odeslana na Vas ucet (v teto chvili ji v ramci mezibankovniho prevodu jiz musite mit na Vasem uctu). Opozdena reakce na Vas email nebyla nekomunikaci, ale cekali jsme na provereni situace abychom Vam mohli podat dalsi informace.

K dnesnimu dni tedy vedeme tuto situaci za vyresenou, navraceno Vam bylo 100% zaplacene kupni ceny vc. postovneho. V pripade nejasnosti se prosim obratte primo na jednatele na emailu domin@dodobros.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 10:16, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.2.2016 13:20, před 9 lety


Pavla Poláková

Hodnocení:

Komentář: Vše bylo kladně vyřízeno. Moc děkuji za pomoc, za vyřízení mé stížnosti. Již nemám žádný problém, děkuji.