Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K obdrženému zboží nebyl přiložen žádný doklad o koupi ( faktura,dodací list).Po zaslání mailu s dotazem prodejci, mi přišla vystavená faktura,která, ale podle mne nesplňovala základní údaje.( datum, podpis,či razítko).Podle mne je tento doklad v případě reklamace neplatný.Nákup byl uskutečněn přes portál Aukro.
dámská kožená peněženka za 348,-Kč vč.poštovného
Zaslání správně vyplněné faktury či dodacího listu,který splňuje veškeré náležitosti pro případ možné reklamace .
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat spotřebiteli doklad o zakoupení výrobku. Na dokladu musí být uvedeno datum prodeje, o jaký výrobek se jedná, za jakou cenu byl výrobek prodán a identifikační údaje prodávajícího obsahující jméno a příjemní nebo obchodní firmu. Při nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.
Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.