Společnost


Wüstenrot pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8780Neproplacená pojistná událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2015, před 9 lety

Petr Skála

Znění stížnosti

Uzavřeli jsme pojistnou smlouvu o povinném ručení k našemu automobilu. Platili jsme každý rok peníze, připojistili jsme si i skla vozidla a za celou dobu jsme po pojištovně nic nechtěli.Na parkovišti do mě nacouvalo auto a odjelo,já přítomen bohužel nebyl,rozbil zadní sklo a prohnul kufrové dveře,praskl nárazník, nyní nastalo plnění ze strany pojištovny a nechtějí opravu skla proplatit,protože tam bylo i jiné poškození než samotné sklo.Nic kromě skla od nich proplatit nechceme,odvolávají se na ustanovení čl. 21 odst. 1.
Děkuji za vyřešení
Skála


Produkt

smlouva č.6200035822


Požadované řešení

Proplacení faktury za výmenu skla,které je připojištěné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 09:57, před 9 lety

Čl. 21 odst. 1 Pojistných podmínek pro pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla společnosti Wüstenrot pojišťovna a.s. (dále jen „VOP“) stanovuje rozsah pojistného plnění produktu „připojištění skel“. Připojištění skel se sjednává pro případ náhlého poškození nebo zničení skel pojištěného vozidla jakoukoli náhodnou událostí, ke které došlo samostatně, tzn. beze škod na dalších částech vozidla (dále jen „připojištění skel“). Pojištění se tedy nevztahuje na případy, kdy k poškození skel došlo v souvislosti s událostí, při které byla způsobena škoda i na jiných částech vozidla.

Pojistitel má před uzavřením smlouvy povinnost spotřebitele informovat o označení služby a o jejich hlavních vlastnostech. Pokud tak neučiní, jde to k jeho tíži. Pokud však spotřebitel souhlasil, že se seznámil s obchodními podmínkami, bude složité prokázat, že jej pojistitel neinformoval o hlavních vlastnostech nabízeného produktu. Před uzavřením smlouvy je nutné vždy prostudovat obchodní podmínky, neboť po uzavření smlouvy jsou strany těmito podmínkami vázány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 18:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.