Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uzavřeli jsme pojistnou smlouvu o povinném ručení k našemu automobilu. Platili jsme každý rok peníze, připojistili jsme si i skla vozidla a za celou dobu jsme po pojištovně nic nechtěli.Na parkovišti do mě nacouvalo auto a odjelo,já přítomen bohužel nebyl,rozbil zadní sklo a prohnul kufrové dveře,praskl nárazník, nyní nastalo plnění ze strany pojištovny a nechtějí opravu skla proplatit,protože tam bylo i jiné poškození než samotné sklo.Nic kromě skla od nich proplatit nechceme,odvolávají se na ustanovení čl. 21 odst. 1.
Děkuji za vyřešení
Skála
smlouva č.6200035822
Proplacení faktury za výmenu skla,které je připojištěné
|
Tweet |
Čl. 21 odst. 1 Pojistných podmínek pro pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla společnosti Wüstenrot pojišťovna a.s. (dále jen „VOP“) stanovuje rozsah pojistného plnění produktu „připojištění skel“. Připojištění skel se sjednává pro případ náhlého poškození nebo zničení skel pojištěného vozidla jakoukoli náhodnou událostí, ke které došlo samostatně, tzn. beze škod na dalších částech vozidla (dále jen „připojištění skel“). Pojištění se tedy nevztahuje na případy, kdy k poškození skel došlo v souvislosti s událostí, při které byla způsobena škoda i na jiných částech vozidla.
Pojistitel má před uzavřením smlouvy povinnost spotřebitele informovat o označení služby a o jejich hlavních vlastnostech. Pokud tak neučiní, jde to k jeho tíži. Pokud však spotřebitel souhlasil, že se seznámil s obchodními podmínkami, bude složité prokázat, že jej pojistitel neinformoval o hlavních vlastnostech nabízeného produktu. Před uzavřením smlouvy je nutné vždy prostudovat obchodní podmínky, neboť po uzavření smlouvy jsou strany těmito podmínkami vázány.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.