Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.12.2015 jsem objednávala zboží z tohoto podvodného e-shopu v celkové hodnotě 976Kč.
Číslo objednávky : 20112714
Datum : 04.12.2015 20:11:23,zaplaceno 7.12.2015
Do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno, přišel pouze automat.generovaný email o potvrzení přijetí objednávky.
Tel.číslo majitelky Jany Radové nefunguje, na email nereaguje.
Psala jsem dvakrát urgenci. Účet je na jméno Aneta Giňová, se kterou jsem telefonicky mluvila a přislíbila, že "kamarádce" Janě Radové, která obchod spravuje můj vzkaz předá.Dle mého v tom jedou společně, proto jsem jí sdělila, že pokud mi objednané zboží okamžitě nepošlou nebo nevrátí peníze, tak podávám na obě dvě trestní oznámení.
Seznam Vámi objednaného zboží: Název Množství Cena Celkem Čistič na žaluzie z mikrovlákna - snadné čištění na sucho i na mokro! 2.00 ks 49 Kč 98 Kč Dětská stavebnice typu LEGO -- MINECRAFT MY WORLD farma 1.00 ks 399 Kč 399 Kč Dětská stavebnice typu LEGO -- MINECRAFT MY WORLD 1.00 ks 399 Kč 399 Kč Platba bankovním převodem Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300 Zpráva pro příjemce Vaše příjmení. Variabilní symbol číslo objednávky 80 Kč 80 Kč CELKEM 976 Kč Číslo objednávky : 20112714
Poslat zboží nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nezaplatit za poskytnuté služby, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.