Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nekomunikují, reklamované zboží převzali zpět, ale peníze neposlali !!!
flesh neudržel data
chtěl jsem výměnu, ale ta byla také špatná, stejná závada, CHCI KČ ZPĚT
|
Tweet |
Pokud není prokazatelně uplatněná reklamace spotřebitele vyřízena řádně a včas v zákonem stanovené lhůtě, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen uplatněnou reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prokazatelně prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. 30 ti denní lhůta se vztahuje též na povinnost prodejce informovat kupujícího o vyřízení reklamace. Spotřebitel může tedy v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku, dle jeho volby.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
V odstoupení od smlouvy je vhodné určit prodávajícímu přiměřenou lhůtu k vrácení finančních prostředků. Po marném uplynutí této lhůty se podnikatel ocitá v prodlení a je možné na něm požadovat i úroky z tohoto prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb. Doklady prokazující odstoupení je třeba uschovat pro případ potřeby pozdějšího dokazování.
Je-li prodávající stále v prodlení, doporučujeme jej vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Tato výzva musí být prodejci zaslána nejméně 7 dní před případným podáním žaloby k soudu, jinak by žalobce nemohl v soudním řízení požadovat náhradu vynaložených nákladů. Výzva se zasílá v písemné formě na adresu pro doručování. V tomto případě tedy připadá v úvahu adresa sídla společnosti.
Pokud podnikatel prokazatelně nevyřídil uplatněnou reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů ode uplatnění, porušil svým jednáním zákon o ochraně spotřebitele. Spotřebitel může v takovém případě podat podnět dozorovému orgánu České obchodní inspekci, která je oprávněna za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Děkuji za permanentní starost dTestu. Stále čekáme na vyřízení naší pohledávky k "Berslevu.cz". Jediné info, které jsme od nich dostali je, že máme čekat. Pfann
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.