Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8797Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2015, před 9 lety

Jitka Semelová

Znění stížnosti

8.12.2014 jsem si u pana Leoše Kusého prostřednictvím jeho e-schopu objednala kulmu na vlasy v hodnotě 1 583 kc. Dodnes nemám ani zboží ani vrácené peníze. Podala jsem trestní oznámení- bez úspěchu, psala jsem na ČOI i na živnostenský úřad. Vše bez uspokojujícího výsledku. Obchod stále funguje a není síly, která by tomu učinila přítrž.


Produkt

Kulma Babyliss PRO BAB 2665E http://www.levnezbozi.eu/cz-detail-1021193-kulma-babyliss-pro-bab-2665e.html


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 11:09, před 9 lety

Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu www. edora.cz stanoví v čl. 6.5. ohledně doby dodání následující: Dodací doba se pohybuje okolo 20 pracovních dní. V období svátku se doprava vlivem neočekávaných událostí ( doprava, celnice ) může o něco prodloužit. V případě, že není kupujícímu doručeno zboží do šedesáti dnů od přijetí platby, je přijatá platba okamžitě odeslána zpět kupujícímu. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Pokud nebyly sjednány při uzavírání smlouvy mezi smluvními stranami zvláštní podmínky ohledně doby dodání, platí výše uvedené podmínky dodání publikované na stránkách internetového obchodu.

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Jde o poslední výzvu k plnění, která zároveň zaručí věřiteli (spotřebiteli), že v případě úspěchu soudního sporu by náklady řízení hradila protistrana.

Při dobré důkazní pozici, tedy pokud spotřebitelka disponuje dokladem o nákupu v internetovém obchodě, dokladem (výpisem z účtu) o zaplacení kupní ceny, dokladem o zaslání výzvy k plnění, dokladem o odstoupení od smlouvy, dokladem o zaslání předžalobní výzvy (doporučeně s dodejkou), pak je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu, což je zjednodušená forma žaloby. Pro platební rozkaz je charakteristické, že k jeho vydání obvykle dojde bez nařízení soudního jednání a bez vyjádření druhé strany, a to v horizontu několika týdnů od doručení návrhu na jeho vydání k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 11:39, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.