Společnost


elem6 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8803Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2015, před 9 lety

Kateřina Korbašová

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela, místo kamery, vodotěsný obal na kameru, když jsem do obchodu volala, bylo mi řečeno, že nejsem první a že za to může Heureka,volala jsem tedy tam a bylo mi sděleno, že jsem sice kameru objednávala na Heurece, ale během objednávky se to přehodilo přímo na obchod,takže Heureka se za ten klam omlouvá,ale nemůžou za to. Telefon v obchodě nikdo nezvedá, ani na jednom čísle. Odstupuji od smlouvy do 14dnů a odesílám zpět.


Produkt

Místo kamery pouze obal


Požadované řešení

Vrácení peněz, při nejhorším výměna za jiné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 12:08, před 9 lety

Pokud se spotřebitel rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodávajícímu zdůvodňovat.

Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitele, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel musí být o tomto svém právu řádně poučen v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku. Není-li tomu tak, má možnost od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od převzetí zboží. Prodávající má také ze zákona povinnost informovat spotřebitele, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady spojené s navrácením zboží spotřebitel. Pokud tak prodávající neučiní, musí uhradit tyto náklady spotřebiteli.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení).

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.12.2015 13:14, před 9 lety

Dobrý den,

výše popsaná zkutečnost nás velice mrzí a omlouváme se za ní, ale opravdu se v tuto chvíli jednalo o chybu Heuréky. Vše můžeme doložit i přiloženou emailovou komunikací, kterou jsme s Heurékou vedli při upozornění na tuto chybu. Pouzdro určitě zašlete zpět k nám na adresu MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o., Papírenská 1, Praha 6 160 00 a budou Vám vráceny peníze. Pokud budete chtít objednat jakýkoli jiný produkt, můžete tak učinit na jakémkoli našem eshopu. Zde se chyba určitě nestane.

Pro více informací o našich produktech či o dalším postupu můžete kontaktovat naší technickou podporu na adrese podpora@magicam.cz

Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.

S pozdravem

MagiCam HD SOLUTIONS

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.12.2015 18:52, před 9 lety


Kateřina Korbašová

Dobrý den, dříve, než jste se vyjádřili, jsem postupovala podle Vašich pokynů

( Pro účely uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat formou jednoznačného prohlášení MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o., Braškovská 15/308, 161 00 Praha 6 či na adresu elektronické pošty reklamace@magicam.cz . Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy )

a odeslala formulář,podklady i obal na adresu Braškovská 15/308, 161 00 Praha 6. Nyní čekám na platbu.... K

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2015 16:53, před 9 lety

Dobrý den,

celou záležitost vyřídíme co nejrychleji.

S pozdravem

MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 22:29, před 9 lety


Kateřina Korbašová

Dekuji dTestu za pomoc, snad firma pošle peníze a já koupím jiný dárek. Děkuji K

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2015 17:37, před 9 lety

Dobrý den,

celou záležitost nyní řeší naše účetní oddělení. Peníze budou zaslány co nejdříve. Tímto bereme stížnost zde jako uzavřenou.

Přejeme příjemné prožití vánočních svátků

MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2015 15:20, před 9 lety


Kateřina Korbašová

Dobrý den, stále peníze nemám,takže za uzavřené nepovažuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 11:01, před 9 lety

Dobrý den,

peníze byly proplaceny již minulý týden. Doufám, že Vám v pořádku dorazily a můžeme brát celou záležitost jako uzavřenou.

S pozdravem

MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.1.2016 12:15, před 9 lety


Kateřina Korbašová

Hodnocení:

Komentář: Peníze už mám, děkuji D-testu za pomoc.