Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržela, místo kamery, vodotěsný obal na kameru, když jsem do obchodu volala, bylo mi řečeno, že nejsem první a že za to může Heureka,volala jsem tedy tam a bylo mi sděleno, že jsem sice kameru objednávala na Heurece, ale během objednávky se to přehodilo přímo na obchod,takže Heureka se za ten klam omlouvá,ale nemůžou za to. Telefon v obchodě nikdo nezvedá, ani na jednom čísle. Odstupuji od smlouvy do 14dnů a odesílám zpět.
Místo kamery pouze obal
Vrácení peněz, při nejhorším výměna za jiné zboží.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodávajícímu zdůvodňovat.
Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitele, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel musí být o tomto svém právu řádně poučen v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f) občanského zákoníku. Není-li tomu tak, má možnost od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od převzetí zboží. Prodávající má také ze zákona povinnost informovat spotřebitele, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady spojené s navrácením zboží spotřebitel. Pokud tak prodávající neučiní, musí uhradit tyto náklady spotřebiteli.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení).
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Dobrý den,
výše popsaná zkutečnost nás velice mrzí a omlouváme se za ní, ale opravdu se v tuto chvíli jednalo o chybu Heuréky. Vše můžeme doložit i přiloženou emailovou komunikací, kterou jsme s Heurékou vedli při upozornění na tuto chybu. Pouzdro určitě zašlete zpět k nám na adresu MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o., Papírenská 1, Praha 6 160 00 a budou Vám vráceny peníze. Pokud budete chtít objednat jakýkoli jiný produkt, můžete tak učinit na jakémkoli našem eshopu. Zde se chyba určitě nestane.
Pro více informací o našich produktech či o dalším postupu můžete kontaktovat naší technickou podporu na adrese podpora@magicam.cz
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.
S pozdravem
MagiCam HD SOLUTIONS
Dobrý den, dříve, než jste se vyjádřili, jsem postupovala podle Vašich pokynů
( Pro účely uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat formou jednoznačného prohlášení MagiCam HD SOLUTIONS, s.r.o., Braškovská 15/308, 161 00 Praha 6 či na adresu elektronické pošty reklamace@magicam.cz . Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy )
a odeslala formulář,podklady i obal na adresu Braškovská 15/308, 161 00 Praha 6. Nyní čekám na platbu.... K
Dobrý den,
celou záležitost vyřídíme co nejrychleji.
S pozdravem
MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.
Dekuji dTestu za pomoc, snad firma pošle peníze a já koupím jiný dárek. Děkuji K
Dobrý den,
celou záležitost nyní řeší naše účetní oddělení. Peníze budou zaslány co nejdříve. Tímto bereme stížnost zde jako uzavřenou.
Přejeme příjemné prožití vánočních svátků
MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.
Dobrý den, stále peníze nemám,takže za uzavřené nepovažuji.
Dobrý den,
peníze byly proplaceny již minulý týden. Doufám, že Vám v pořádku dorazily a můžeme brát celou záležitost jako uzavřenou.
S pozdravem
MagiCam HD SOLUTIONS s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Peníze už mám, děkuji D-testu za pomoc.