Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8805Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2015, před 9 lety

Soňa Kopkášová

Znění stížnosti

Dne 8.12.2015 jsem u této firmy objednala zboží v hodnotě 329,- Kč včetně poštovného. Zboží jsem ještě ten den zaplatila bankovním převodem. Tímto veškerá komunikace s firmou skončila. Dotazovala jsem se e-mailem asi po týdnu, jak to vypadá s objednávkou, ale žádná odezva nepřišla, zkusila jsem to ještě druhý den, ale opět nic. Telefon je bohužel nedostupný.


Produkt

Povlečení Cars modré 1 ks za 249,- Kč + 80,- Kč poštovné. .


Požadované řešení

Dodat zboží do vánoc nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 08:31, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou prodejce, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 11:07, před 9 lety

Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni. Spotřebitelka má tak nyní možnost případ doplnit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2015 14:18, před 9 lety


Soňa Kopkášová

Hodnocení:

Komentář: Dne 18.12.2015 mi dorazilo od p. Radové zboží, která mě 20.12.2015 informovala, že zboží odeslala. Bohužel se nejednalo o objednané povlečení, polštář je žluté barvy a peřina barvy modré. Alespoň, že přišlo povlečení s motivem aut, i když ne to, které jsem si objednala. Vzhledem k velmi špatné komunikaci a počtu stížností zde uvedených jsem se spokojila s tím co přišlo, protože je mi jasné, že bych se obtížně domáhala výměny zboží nebo vrácení peněz.