Společnost


K + B Expert, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8807Reklamace tabletu GET POWER N10B 10.1" LCD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2015, před 9 lety

Pavel Kružík

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím už na koho se mám obrátit, tak to zkouším zde. Dne 6.12.2013 jsme zakoupili tablet (v K+B Expert, Romana Havelky 1 Jihlava), který jsme využívali pouze na čtení zpráv na seznamu, nic se zde nestahovalo, hry se zde nehrály. Tablet se opakovaně po krátké době užívání zasekl a nešel již spustit. Byl tedy celkem 4x předán zpět do prodejny K+B Expert, která tablet zaslala na reklamaci firmě INTELEK, Vlárská 953/22, Brno. Jednalo se pokaždé o stejnou závadu, tablet nešel spustit. Pokud by bylo funkční tlačítko RESET, tak by bylo vše v pořádku. Tomu však tak není. V tištěném návodu je sice o něm zmínka, ale jak mi bylo sděleno ze servisu pro můj tablet již není funkční. Je ovšem velmi zarážející, že tuto informaci neměli ani prodejci v K+B Expert, kteří se při prezentaci výrobku o něm zmiňovali jako funkčním. Už zde jsem byl oklamán nepřesnými informacemi. Toto tlačítko je dosti důležité, jinak se musí tablet dát do továrního nastavení pro mě dosti složitým způsobem. Hlavně je zarážející také jeho časté zatuhnutí. Máme v rodině ještě druhý tablet, který je využíván mnohem častěji a žádné zatuhnutí jsme ještě neřešili. Firma K+B Expert nám 4 x reklamaci neuznala, poněvadž jí to neuznal servis. Obrátil jsem se i na soudního znalce, který mi poradil, že mám kontaktovat přímo dovozce. Problém je však v tom, že dovozce je zároveň firma, která provádí servis. Takže, žádné odvolání, prostě nefunkční výrobek, který cca 4 měsíce byl v servisu, a dnem 6.12.2015 i skončila jeho záruka, můžu nyní chytit a vyhodit, vždyť stál jen 3.509,-Kč. Firmě K+B Expert evidentně nezáleží na spokojenosti zákazníka, neboť to je zcela v její kompetenci, jak se k danému problému postaví. A pokud ji dovozce neuzná reklamaci, může to vyřešit jiným způsobem. Mám rovněž obchod a pokud by mi 4x přišel zákazník se stejnou závadou, a dodavatel reklamaci neuznal, tak rozhodně bych to řešil jinak, spokojený zákazník je ten, kdo mi dělá nejlepší reklamu, ale na to asi ve firmě K+B Expert neslyší.


Produkt

tablet GET POWER N10B 10.1" dual core 1 GB 16GB DDR, Sér./Výr.č.: GT102013070355


Požadované řešení

Z mé strany je od samého začátku naprostá ztráta důvěry k danému výrobku. Požaduji buď vrácení peněz nebo možnost zakoupení jiného zboží ve stejné hodnotě nebo vyšší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 13:13, před 9 lety

Kupující má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne na spotřebním zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Tedy pouze po dobu dvou let od převzetí zboží má prodávající povinnost vyřídit uplatněnou reklamaci zakoupeného výrobku.

Pouze v případě, že kupující s prodávajícím má smluvně ujednanou záruční dobu delší prodloužená smluvní záruka), má právo na vyřízení reklamace i po uplynutí dvou let od převzetí zboží, a to za podmínek stanovených při prodloužení záruky nad rámec zákona, pokud však zvláštní podmínky pro uplatnění prodloužené záruky nad rámec zákonné záruky nebyly sjednány, platí obecná ustanovení občanského zákoníku o odpovědnosti prodejce za vady zboží.

Pokud však záruční doba již uplynula (zákonná, popřípadě smluvní), prodávající již nemá ve vztahu ke spotřebiteli povinnosti z odpovědnosti za vady zboží dle občanského zákoníku. Nicméně se lze s prodejcem domluvit na předání kontaktu na servis, či si případně sám spotřebitel může vyhledat servis, který by zboží opravil. V takovém případě se však již bude jednat o provádění placené opravy výrobku dle smlouvy o dílo podle občanského zákoníku.

Pokud byla spotřebiteli uplatněná reklamace výrobku zamítnuta v rámci zákonné záruční doby a zároveň náležitě odůvodněna, měl spotřebitel možnost v této době rozporovat zamítavé stanovisko prodejce prostřednictvím znaleckého posudku, neboť pokud mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku by pak mohl spotřebitel oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s uznanou reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 18:59, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.