Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 30.10. 2013 som si kupil v pobočke v Ostrave notebook SONY VAIO v hodnote 23 704 Kč bez DPH. Ihned po prvom naštartovani nastali problemy s HDD a tak som ho zaniesol na 1. REKLAMACIU to bolo dňa 14.11.2013 Reklmacia bola uznana a predajca ma upozornil na to že SONY ma servis pre premiovu triedu a ten pozostava z toho že si po notebook pridu a aj ho dovezu zo servisu až domov. Túto možnosť som využil pri 2. REKLAMACII a taktiež 3. REKLAMACII. Pri 4.REKLAMCII som sa už ale rozhodol zaniesť notebook na pobočku do ostravy s požiadavkou vratenia penazi. Reklamaciu na pobočke slečna prevzala 1.10.2015. Dňa 26.10.2015 mi bol doručený e-mail s vyrozumenim že notebook je opraveny a poslany na pobočku kde si ho môžem vyzdvihnuť. Na tento e-mail som kamžite reagoval s tym že to bola už 4 reklamacia a požadujem vratenie peňazí.
5.REKLAMÁCIA- ku tej došlo len 2 týždne po tom ako som sa konečne dostal ku "opravenému" notebooku. Samozrejme všetky aj dorerajšie chyby sa stále prejavovali a ako zlatý klinec ku tomu všetkému notebook po 3 hodinách reštartu skolaboval a nedokázal naskočit operačný systém. Dnes som obdržal len email o onformácií že notebook bol odoslaný (dúfam že aspoň na správnu adresu) žiadne informácie o tom čo s ním bolo v servise spravené a ani reklamačný protokol. Predpokladám že servis CZC opravil všetky chyby sposobom im vlastným a len preinštaloval systém čo však neopravý chyby ktoré sa prejavujú už od kúpy a nedokázali ich odstránit.
NB SONY Vaio SVF- 15A1Z2E 15,5"/i7-3537U/8GB/1TB/GT735/W8
Vrátenie peňazí + náhrada cestovného a straty času z dovodu zbytočných reklamácii 100 EUR
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
V našem systému eviduji 4 reklamace. Z toho 1 neuznána - ta poslední. Bohužel nemáme přístup k reklamačním protokolům, kdy jste využil služeb přímo SONY a o tom, že bylo 2x posláno do SONY se nikde nezmiňujete, ani tyto servisní protokoly nebyly dodány k reklamaci. Z toho důvodu u naší 3-tí reklamace - ( RE15052446 ), kde jste požadoval vrácení peněz, byla provedena oprava, jelikož na odstoupení od kupní smlouvy u nás nebyl nárok.
Pokud nám tedy dodáte tyto protokoly a potvrdí se 2 další uznané reklamace, uznáme nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vystavíme dobropis.
Protokoly prosím případně poslat na můj email Novosad@czc.cz
Novosad MiIan
Dobrý den
Všetky protokoly boli na vašej pobočke oskenované vytlačené a pripojené ku reklamácií. Ale aj napriek tomu vam odfotene protokoly pošlem na vyššie uvedenú adresu teda okrem toho posledného ktorý mi ešte nebol z mne neznámych dovovdov doporučený ani emailom. Len tak mimochodim presne toto sme riešili aj pri poslednej reklamácií.
Ján Murček
Dobrý den,
po ověření 2 reklamací řešených přímo se SONY, Vás bohužel musím informovat, že nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Obě tyto reklamace nebyly uznány jako záruční, jelikož se jednalo o SW problém.
V tuto chvíli tedy evidujeme 2 uznané reklamace a 3 neuznané.
Novosad M.
Milý pan Novosad
Už ma vážne nebavý sa s vašou firmou naťahovať. Ak teda reklamácie v servise sony neboli oprávnené na čo vždy preinštalovavali softvér a ospravedlňovali sa mi za chyby ? Len tak pre zaujímavosť .. dnes mi bol doručený notebook a tie chyby ktoré reklamujem už od začiatku sa stále prejavujú a to že nebola uznaná reklamácia notebooku ktorý sa nedal ani naštartovať hovorí za všetko že sa vaša firma snaží vykľučkovať z toho aby ste mi vrátili peniaze na ktoré mám nárok. ak si myslíte že to nechám len tak plznúť ste na veľkom omyle pretože pre mňa je ten notebook nepoužitepný a môžem len čakať kedy sa znovu nenaštartuje.
Podľa vás a mašich servisných technikov asi všetky aj mechanické problémy odstráni preinštalovanie sistému.... VEEEEELMI zaujimavý nápad.
Tento prípad bude mať právnu dohru a bude medializovaný, pretože nie je možné aby sa firma správala ku zákazníkom tak ako ta vaša. Už len to ako váš servis nekomunikuje so zákazníkmi hovorí za všetko a ani nehovorím o tom že blokujete čísla " nepohodlných" zákazníkov.
Môžete si byť istý že " dobré " meno vašej spoločnosti budem šíriť aj ďalej a evidentne si neviete úplne kompletne predstaviť silu sociálnych sieti.
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, doporučuji si nechat vytvořit znalecký posudek. Pokud se vám projevuje nějaká vada, můžete notebook reklamovat a žádat vrácení peněz. Pokud bude záruční reklamace uznána a vznikne nárok na vrácení peněz, bude vystaven dobropis.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Pán Stýblo , keď už mi nebola uznaná posledná reklamácia v ktorej som doniesol uplne nefunkčný notebook a závady boli rozpísané na pol strany a podotýkam že ani jedna z nich nebola odstánená a notebook si viem uviesť do výrobných nastavení aj bez toho aby som na vlastné a nemalé náklady znovu zasielal notebook do servisu. Z toho dôvodu už nemám ani náladu ani chuť zaielať ho do vášho super servisu kde mi ho zase len uvedú do stavu ako keď som ho kupoval a po dvoch dňoch notebook ani nenaštartujem.
ku tomu znaleckému posudku asi len tolko že pri čítaní iných sťažností na vašu firku ktorých je tu neurekom vidim že znalecký posudok sú pre mňa len ďalšie vyhodené peniaze.
Som znechutený postojom vašej spoločnosti a už len to že váš servisný technik ani neodpovedá na emaily hovorí za veľa. Pri 5-tich reklamáciach by som pri takto drahom tovare očakával automatické vrátenie peňazí a ospravedlnenie spoločnosti a nie odkazovanie na to aby si zákazník daval robiť znalecké posudky a dokoliečka reklamoval tovar.
Včera to boli 4 dni čo mám notebook zo servisu a 12 hodin sa reštartoval kôli aktualizáciam ktoré sa nakoniec aj tak nepodarilo nainštalovať ako mi vypísal notebook a následne sa do dnešného rána uvádzal do pôvodného stavu a preto sa pítam a žiadam an to odpoveď... je podľa vás toto primerané pre zeriadenie ktoré stálo 24 000 kč a je doma 4 dni po reklamácii ?
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Pokud problém nastal po aktualizaci SW, doporučuji tuto aktualizace neinstalovat. Velmi často se stává, že problém způsobuje nainstalovaný antivir nebo jiný SW třetí strany, který správné instalaci aktualizaci zamezí. Pokud máte problém s instalací, můžete notebook zaslat k nám a my kompletní obnovení do továrního nastavení , aktualizaci OS i ovladačů provedeme.
S pozdravem
Michal Stýblo
Dobrý den pán Stýblo ako som už písal do továrneho nastavenia si ho viem uviesť aj sám a momentálne nemám v notebooku ani obrázky a nie to ešte stiahnuté programy. Ako som sa už poučil netreba do neho stahovať nič pretože nedokáže fungovať dlhšie ako týždeň. Ale to som zistil že podľa vašej spoločnosti je úplne bežné.
Ja mám problémy už posledné 3 reklamácie s tým že nefunguje dotyková plôška a notebook je pomalý až na tolko že s ním nie je možné normálne pracovať a zamrza . Tieto veci sa uvedením do továrenskeho nastavenia nevyrišia.
Ján murček
Dobrý den pane Murček.
Pokud je notebook vadný a je stále v záruce , doporučuji jej reklamovat. Pokud vznikne nárok na vrácení peněz bude vám vystaven dobropis, bohužel více vám pomoci nemohu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý deň pán Stýblo
Ja už kašlem na celé reklamácie vo vašej spoločnosti pri ktorých mi vznikajú len ďalšie náklady a vy reklamáciu uzavriete aj tak len tým že nebude uznaná a preinštalujete operačný systém. To si dokážem spraviť aj sám bez toho aby som celý deň zabil tým že budem buď cestovať do ostravy alebo posielať ho poštov.
U vás mám pocit že nárok na vrátenie peňazí nevznikne ani keby ten počítač nedokázal naštartovať vôbec.
Ján Murček
Dobrý den pane Murček.
Dopředu nelze říci, jak bude reklamace posouzena. Notebooky Sony zasíláme do autorizovaného servisu, kde proběhne diagnostika a případná oprava/výměna dílu. Až po diagnostice je možné určit, zda se vada projevila a zda je záruční či mimozáruční.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Hodnocení:
Má-li spotřebitel pochyby, že jeho reklamace byla vyřízena řádně, jelikož vada přetrvává, je vhodné výsledek reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že vada přetrvává i po vyřízení reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.