Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den,
Je mi fakt lito ze musim podstupovat kroky
jako jsou tyto. Vec je ze, dne 13.12.2015 23:44
jsem si od spolecnosti https://www.mall.cz/ objednal
zbozi, v odpovedi na objednavku stalo ze, zbozi
bude doruceno 15.12.2015 a o dalsich krocich mne
budou informovat prostrednictvym Mailu nebo sms.
Ani jednou se mi neozvali ani pote co jsem jim
poslal pripominku s cislem objednavky. Jedine co
mi prislo byl automaticky odeslany mail ve kterem
stalo ze mne budou kontaktovat do tri pracovnych dnu.
Ja mam lepsi pristup k mailu nez k telefonu proto
je pro mne lepsi vyrizovat potrebne kroky tymto
spusobem, no kdyz na sve webove strance nemaj uvedenou
kontaktni adresu na Mail jen nejaky automaticky komunikator
nazvany "sem napiste vas dotaz" k tomu chcou po mne
moji Emailovou adresu kdyz semnou nekomunikuji ... ?
Aspon mala snaha vic vyhovet zakaznikum aspon jeden mail
ve kterem by treba stalo ze, je nam lito nestihame zbozi
pride maximalne do ty doby a do ty... Ano vim za zbozi
jsem jeste nazaplatil ale to nemeni nic na tom ze za tu dobu
jsem moh mit stejny zbozi od jine spolecnosti ktera by mi
dorucila zasilku "mozna" vcas ... Ano cekam odpved typu
nic si jeste nezaplatil a stezujes si ..no kdyby datum doruceni
uvedeny nebo spis lhuta doruceni uvedena na jejich strance a ku
tomu vsemu poptvrzovaci mail v kterem stoji ze ze datum doruceni je
15.01.2015, pres to ze obsahuje dodatek ze presny datum vam upresnime
mailem nebo sms formou tak jsou to uz 4dny a porad furt nic nevim
protoze komunikace z jejich strany je na bode mrazu.
Cize uz jsem mohl mit to same zbozi za tu samu cenu jít si po nej
třeba aj osobne, no zvolil jsem tuto formu jelikoz jako vedouci
provozu na nocni smene nemam moc casu behat po obchodech.
:
Objednávky e-mailem:
Každá objednávka musí splňovat určité minimální náležitosti důležité pro řádné vystavení dokladů a rychlé doručení skutečně požadovaného zboží k zákazníkovi.
Uvést minimálně tyto údaje:
· iniciály objednavatele (jméno a příjmení, případně název kupujícího a jeho a fakturační údaje v případě firmy)
· přesné místo dodání včetně PSČ (případně i fakturační adresu, pokud je odlišná)
· jeden funkční kontakt (telefon, mail nebo e-mail)
· přesný název zboží
· počet kusů a velikost
· požadovaný způsob dopravy a úhrady zboží
cize kdyz je to takto :
Závěrečná ustanovení:
Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.
Znění obchodních podmínek platných od 1.10. 2007
tak si nemuzu koupit nekde jinde neco jinyho dokud
se mi MALL.cz neozve ?? chapu to spravne ?
Dekuji
S pozdravem,
Nespokojeny zakaznik
Sencor SRC 330 GN (radiobudik) č.objednavky 90684828
Trvam na sleve pripadne doruceneho
zbozi, jelikoz uz jsou to dva pracovni
dny po terminu bez jakehokoli "prominte"
bez jakekoli odozvy z jejich strany na moje
dotazy a otazky ohledne moji zasilky. V pripade
ze nejsou schopny mi dorucit zbozi na adresu
uvedenou v objednavce nebo na nejblizsi postu
pristoupim na osobny odber na nejblizsi pobocce
v Brne no kazdpoadne kdyz mi byl napsany datum
doruceni ktery nesplnili bylo korektni aby ani moje
castka k uhrade "nesedela" co nevidet jsou tu
svatky a clovek spoleha na na "garantovane" podminky
jak to maji uvedeno.Doufam v stastny zaver pro obe
strany.
Dekuji
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká případně nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Vhodné je zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Vážený pane Jurikoviči,
moc se Vám za prodlení, ke kterému došlo, omlouvám. Bohužel Česká pošta je momentálně velmi vytížena a některé zásilky jsou proto doručeny později. Zde můžete sledovat celý pohyb té Vaší: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NP1040710719U%0D%0A
V tuto chvíli je pro Vás připravena k vyzvednutí, samozřejmě ale pokud nemáte již zájem, zásilku si nepřebírejte, bude vrácena zpět k nám na sklad a dojde tak k automatickému stornu objednávky.
Pokud se ji rozhodnete převzít, pošlete mi, prosím, na overeno@mall.cz, Vaše číslo účtu. Nechám Vám vrátit zpět poplatek za nedodržené expresní doručení.
Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou se omlouvám, pokud jsme Vám způsobili komplikace.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.