Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8826Doručování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2015, před 9 lety

Petra Pěničková

Znění stížnosti

Měl mi dorazit balíček do ruky. Bohužel, česká pošta není schopna napsat přibližný čas, kdy balíček doručí ( a to jako jediná dopravní společnost). Vadí mi, že řidič volá až když už je tady. Dnes opět volal, opět v jinou hodinu než minule, zrovna jsem uspala nemocného syna a tak jsem mu telefonát típla (zvonek máme z těchto důvodu vypnutý). Než jsem přešla z dětského pokoje do obýváku, pan začal pískat. Náš pes na to zareagoval blafnutím. Syna to lehce probudilo a tak jsem se k němu vrátila, že zase usne. Jenže pan pošťák mi začal bouchat deskami na okno. To syna vyděsilo a pes samozřejmě začal štěkat. Jelikož bouchání nepřestávalo šla jsem se synem k oknu. Pan jen prohodil, že tu mám balíček. Následovala slovní přestřelka, protože ťukání na okno je už si myslím dost nemístné! Syn už mi samozřejmě nezabral.


Produkt

balíček do ruky


Požadované řešení

V den doručení zaslat sms s přibližnou dobou příjezdu cca. +- 2 hodiny, tak jak to má každá jiná dopravní společnost
Nebo by pán mohl volat aspoň 20 min před příjezdem, že je na cestě.
Osobně si myslím, že pán by měl jít na školení o slušném chování, protože je vždy velmi nepříjemný a neochotný. Rozhodně si myslím, že pokud mu člověk nevezme telefon ihned má dát čas a ne bouchat na okno a pískat pod okny. Tím obtěžovat půlku Rychnova.
Co se týče mě, opět se mi potvrdilo, že pokud to bude jen trochu možné, vyberu si radši jinou dopravní společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2015 15:25, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

eská pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.