Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#8831Nedodání slíbeného dárku za nákup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2015, před 9 lety

Josef Thám

Znění stížnosti

Musím se přiklonit k názoru že je to od společnosti Lidl vůči svým zákazníkům opravdu nefér,něco slíbit dokáže každý a to že začalo zničeho nic před vánocema nakupovat víc lidí tak to opravdu může napsat jen inteligent s kravatou na krku,ono zničeho nic každý v obchodě nechá 3500,. a to ještě v Týnci nad Sázavou 15a 16.12.2015 obchod měl zavříno,super podvod na zákazníky......Josef Thám.


Požadované řešení

Tady řešení není.....jsou to podvodníci....P.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2015 18:50, před 9 lety

Pokud společnost své zákazníky upozorňuje v rámci inzerované akce, že tato zvláštní nabídka je omezena pouze do vyprodání zásob, pak je takové ujednání v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 14:18, před 9 lety

Vážený pane Tháme,

velice se Vám omlouváme. V některých prodejnách však byly zákazníkům vydány veškeré zásoby nožů ještě před plánovaným termínem ukončení akce, což nás samozřejmě mrzí. Pro zákazníky, kteří nasbírali všech 7 razítek, máme přichystány jako omluvu balíčky produktů z našeho sortimentu. Postačí zaslat, či odevzdat do prodejny kartičku spolu se jménem, doručovací adresou a telefonním kontaktem (pro účely přepravní společnosti) a to do 31.12.2015. Zasílací adresa je:
Lidl Česká republika, v.o.s.
Nárožní 1359/11
158 00 Praha 5

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 09:26, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 11:59, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.