Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#8833Nedání razítka a nevydání nože

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2015, před 9 lety

Marie Staňková

Znění stížnosti

Dobrý den,
chodím poctivě nakupovat do Vaší provozovny v Sušici. Dneska jsem nakoupila za 524,- Kč a požadovala poslední chbějící razítko na kartě. Bohužel jsem byla odbita s tím, že nože nejsou a razítka nedávají. Žádala jsem ražítko, že jedu do Prahy a pokusím se nože vybrat na jiné provozovně, ale vedoucí mi razítko odmítla dát.
Nestěžovala bych si, pokud by bylo vše regulérní, ale vím, že na provozovně se razítkovali karty bez patřičných nákupů.
Příště si rozmyslím, zda budu ve Vašem řetězci nakupovat.


Požadované řešení

Myslím, že již vše vyřešila paní vedoucí :-), tím že mi odbila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 07:32, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost Lidl Česká republika v.o.s. na svých webových stránkách inzeruje akci pro své zákazníky s názvem „Nůž šéfkuchaře“ (dále jen „akce“). Tato akce trvá od 23. 11. 2015 do 20. 12. 2015 nebo do vyprodání zásob. Společnost své zákazníky tímto upozorňuje, že akce je omezena do vyprodání zásob. Takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 14:36, před 9 lety

Vážená paní Staňková,

celá situace nás velice mrzí a omlouváme se. Vzhledem k vydání veškerých zásob nožů jsme akci dne 17.12.2015 ukončili. Jak bylo ve všech informacích k akci deklarováno, akce dárku zdarma platí do vyčerpání zásob. V době, kdy již byly vyčerpány veškeré zásoby, zákazníci správně nezískali další razítko. Dárkový balíček je poskytován těm zákazníkům, kteří v této době již měli všechna razítka, a tudíž by bývali mohli dárek obdržet.
Věříme, že i přesto si k nám najdete cestu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 09:28, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 11:56, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.