Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
chodím poctivě nakupovat do Vaší provozovny v Sušici. Dneska jsem nakoupila za 524,- Kč a požadovala poslední chbějící razítko na kartě. Bohužel jsem byla odbita s tím, že nože nejsou a razítka nedávají. Žádala jsem ražítko, že jedu do Prahy a pokusím se nože vybrat na jiné provozovně, ale vedoucí mi razítko odmítla dát.
Nestěžovala bych si, pokud by bylo vše regulérní, ale vím, že na provozovně se razítkovali karty bez patřičných nákupů.
Příště si rozmyslím, zda budu ve Vašem řetězci nakupovat.
Myslím, že již vše vyřešila paní vedoucí :-), tím že mi odbila
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost Lidl Česká republika v.o.s. na svých webových stránkách inzeruje akci pro své zákazníky s názvem „Nůž šéfkuchaře“ (dále jen „akce“). Tato akce trvá od 23. 11. 2015 do 20. 12. 2015 nebo do vyprodání zásob. Společnost své zákazníky tímto upozorňuje, že akce je omezena do vyprodání zásob. Takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Vážená paní Staňková,
celá situace nás velice mrzí a omlouváme se. Vzhledem k vydání veškerých zásob nožů jsme akci dne 17.12.2015 ukončili. Jak bylo ve všech informacích k akci deklarováno, akce dárku zdarma platí do vyčerpání zásob. V době, kdy již byly vyčerpány veškeré zásoby, zákazníci správně nezískali další razítko. Dárkový balíček je poskytován těm zákazníkům, kteří v této době již měli všechna razítka, a tudíž by bývali mohli dárek obdržet.
Věříme, že i přesto si k nám najdete cestu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.