Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý večer,
Dnes jsem konečně obdržela balíček.Chápu,že je momentálně asi blázinec,ale tohle je vrchol....Dne 16.12 jsem obdržela sms o doručení. mezí 17-21 hod.Doma jsem tedy čekala z důvodu,že se právě jedná o jeden z vánočních dárků.Ve 19:00 jsem zavolala na tel. číslo kde mi bylo zděleno,že je pan H. doma a že dnes určitě ne.Dnes 17.12 mi přišla sms znova bez času a jména.Tudíž sem volala opět panu H. který mi řekl,že mi obratem zašle číslo na kolegu,jelikož on balík nemá.Samozřejmě,že nic nepřišlo.Když sem se podívala na internet kde se tedy balík nachází bylo udáno doručeno.Tudíž sem kontaktovala opět pana H.kde balíček je,jelikož já žádný nepřebrala.Tentokrát mi nadiktoval spojení na kolegu,ať se domluvím sním.Pan co balík měl dovézt ho sice dovezl,ale někomu jinému kdo bydlí poblíž.Vzápětí mi ťuká na dveře paní,že chce po mě 1244,-Kč,že jí to tam nechal pan z PPL a že to tedy za mě zaplatila.Co když bych balík nechtěla,jak by na tom ta paní byla?Přišla by o 1244Kč.Tohle je vrchol neslušnosti.Není to poprvé co se setkávám s problémem s touto společností.Kterou sem využila naposledy!A recenzi zasílám i do obchodů,aby veděli skym mají čest.
Nevím zda tu jezdí jen tento člověk.Ale již po 3tí řeším nějaký problém.Chtělo by to někoho schopnějšího,aby se lidi nemuseli stresovat za někoho neschopnost
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.