Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#88392 x zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2015, před 9 lety

Ivana Antošová

Znění stížnosti

9.12.2015 jsem uhradila platbu objednaného zboží v uvedeném e-shopu 997 Kč, které mi zázrakem dorazilo 15.12.2015, ale na poště po mě chtěli znovu platbu 997 Kč, takže jsem zboží nevyzvedla. Poté jsem ihned psala paní jednatelce email, že je to nehorázné, platit za zboží 2x. Bohužel odezva žádná, telefon je samozřejmě nedostupný....


Produkt

dětská stavebnice Lego Minecraft 2x a keramický hrnek Mimoni


Požadované řešení

jelikož jsem si zboží nevyzvedla, požaduji vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 21:46, před 9 lety

Spotřebitelka má právo odmítnout převzít zboží, pokud se po ní požaduje další platba, která nebyla v kupní smlouvě sjednána. V daném případě zřejmě došlo k administrativnímu pochybení na straně podnikatelky. Pokud podnikatelka svou chybu nenapraví a zboží neodevzdá spotřebitelce ani poté, co k tomu byla spotřebitelkou vyzvána, ocitá se v prodlení.

Pokud podnikatelka nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka podnikatelce, že jí určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li podnikatelka na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. 

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2016 11:19, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.