Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednal jsem si zboží a uhradil na uvedený účet. Po přijetí platby na jejich účet mi byly zaslány Vouchery které jsem objednal dle postupu. Od té doby /cca měsíc/ se nic nedělo.Po mém písemné prosbě o dodání zboží mi bylo sděleno že mám vyčkat a že mi budou peníze případně navráceny až koncem ledna 2016. Od té doby se nic neděje , tel neexistuje a na další komunikaci nereagují. Tato společnost je dle mého mínění jen prostředek na to jak vědomě vylákat z lidí peníze. Rád bych vaší podporu v řešení této záležitosti
ID16445 Vojenská Led svítilna 2ks - v celkové výši 996 kč
Okamžité navrácení peněz
|
Tweet |
V případě nákupu prostřednictvím slevového portálu je třeba si prostudovat všeobecné obchodní podmínky, ve kterých bude uvedeno, zda-li je kupní smlouva uzavřena přímo se slevovým portálem anebo obchodníkem (prodejcem zboží či poskytovatelem služby).
Pokud by byla kupní smlouva uzavřena s prodejcem zboží musí se spotřebitel nejprve pokusit domluvit přímo s ním na poskytnutí plnění. Pokud při uzavření smlouvy byla stanovena platnost voucheru a spotřebitel s ní byl seznámen, souhlasil s podmínkami kupní smlouvy, je třeba uplatnit slevový kupón u prodejce po dobu platnosti voucheru.
Pokud tedy byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kupónu. Slevový portál zde vystupuje zpravidla pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.
Pokud byl voucher v době své platnosti uplatněn u prodejce zboží a zboží nebylo ve stanovené lhůtě dodáno, je nutné prokazatelným způsobem odstoupit od smlouvy z důvodu nedodání zboží. Toto odstoupení je třeba adresovat dodavateli zboží a po něm požadovat vrácení celé částky, kterou spotřebitel zaplatil. Odstoupit od smlouvy lze až poté, kdy prodávající nesplní povinnost dodat zboží v dodatečné lhůtě, která může být poskytnuta i mlčky. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit zaplacené finanční prostředky.
Slevový portál uvádí ve svých obchodních podmínkách, že doba dodání je většinou uvedena na Slevuponu. V případě prodlení je třeba kontaktovat dodavatele zboží (kontakty najdete na Slevuponu) nebo zákaznické centrum podpora@berslevu.cz.
Provozovatel slevového portálu uvádí, že veškeré Slevupony, které prodává, jsou pojištěny (Axa Assistance). Tato skutečnost znamená, že v případě jakýchkoliv problémů na straně dodavatele dostane spotřebitel zpět vynaložené peníze za Slevupon. Je třeba kontaktovat zákaznické centrum (podpora@berslevu.cz nebo 775 475 367 od pondělí do pátku vždy v časovém rozmezí 8:00 až 18:00).
Je třeba si prostudovat obchodní podmínky slevového portálu, jestli neručí za dodavatele a v případě odstoupení od smlouvy či v případě nedodání zboží, by pak mohl spotřebitel vznášet nároky na vrácení peněz u něho. Velké slevové portály toto umožňují, ale je nutné si to ověřit v obchodních podmínkách. Bude-li uvedena tato možnost, tak bude postup stejný jako výše uvedený, ale vše bude adresováno slevovému portálu.
Pokud by bylo obdobné jednání běžnou praktikou podnikatele, doporučujeme podání trestního oznámení pro trestný čin podvodu.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Na základě Reakce společnosti Berslevu.cz byla mailem opětovně zaslána žádost na uvedený email podpora@rabator.cz s žádostí o okamžité navrácení peněz za nedodané zboži s přiloženým číslem účtu, částkou a variabilním symbolem pro zaslání zpět.
Rovněž byla společnost zažádána o poskytnutí informace obratem kdy bude dané plnění provádět k uváděné ,,plné spokojenosti zákazníka,,
Stížnost necháváme přeřazenou na spotřebitele. Pokud bude spor opravdu vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.
Uvedený email podpora@rabator.cz společností Berslevu.cz z jejich lítostivé reakce o nápravu a vyřešení daného problému je nefunkční! Má opětovná žádost na daný email byla navrácena zpět...The domain name of the email address is not valid...viz příloha
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
email, který jsme uváděli výše je podpora@rabator.com, nikoliv podpora@rabator.cz na který jste dle Vaše vyjádření email zasílal. Prosím o odeslání emailu na správný email.
Děkuji, s pozdravem
Berslevu.cz
opětovně zaslána žádost na uvedený email podpora@rabator.com s žádostí o okamžité navrácení peněz za nedodané zboži s přiloženým číslem účtu, částkou a variabilním symbolem pro zaslání zpět.
Rovněž byla společnost zažádána o poskytnutí informace obratem kdy bude dané plnění provádět k uváděné ,,plné spokojenosti zákazníka,,
Stížnost znovu necháváme přeřazenou na spotřebitele. Pokud bude spor opravdu vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
od posledního mého komentáře z data 26.1.16 se neudálo ve věci nic a jsem i nadále v očekávání jak se společnost zachová a zda zašle uhrazené peníze zpět...
Pokud společnost nereaguje na spotřebitelovi výzvy, bude nutné se svého práva domáhat soudní cestou. Jedině soud může uložit obchodníkovi povinnost plnit. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.