Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na vaší prodejně v Jihlavě jsem měla uložen balík. Při otázce prodavače, který se již na první pohled nejevil přívětivě, a ochotně se mě zeptal "jak velký je balík" jsem mu odpověděla, že nevím jak velký to může být, sdělila jsem co jsem si objednala. Prodavač bez odpovědi chvilku balík hledal, když balík našel donesl mi ho se slovy " to je, ale smutné že lidi ani neví co si objednávají, člověk se zeptá jak je to velký a ani to nejsou schopni říct, největší balík tady..." Omlouvám se, ale myslím si, že má povinnost není zjišťovat jak dodavatelská firma balík zabalila, a jak bude asi velký. Pokud tuto službu "úschovnu zásilek" nezvládáte, tak jí nedělejte, dokážete tím akorát znepříjemnit den. Vaší službu dál rozhodně nebudu doporučovat, spíše naopak. Vím, že ne vždy má člověk náladu a ne vždy mu je každý sympatický, ale pokud někdo chce pracovat s lidmi a být jim k dispozici, tak by se tak měl i chovat.
Vyzvednutí balíčku 18.12.2015 číslo objednávky :1151218008
V rukách zaměstnavatele.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti na webové adrese http://www.mountfield.cz/o-spolecnosti/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.