Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.12.2015 jsem si z webu velvet-smooth.cz objednala 1x pilník na nehty a 1x elektrický pilník na chodidla. Dne 14.12.2015 uhradila predem platbu za zbozi. Dne 14.12. přišel email z přepravní společnosti GLS CZ, ze společnost předala data k baliku (avšak balík fyzicky nepředala k přepravě) od té doby stále čekám na balíček. Dále při mém výběru způsobu přepravy byla zvolena nabídka pouze společností Česká pošta a né přepravní společností. Firma se jmenuje JETSILE CAPITAL s.r.o. i když v obchodních podmínkách společnosti je uvedena společnost ESHOPICEK s.r.o., z důvodu recenzi o případném neúplném dodání zboží a padělkům z Číny požaduji storno mé objednávky (email ze dne 17.12. o stornu) a vrácení finanční částky ve výši 1.037 Kc. Společnost nereaguje ani na emial ani telefonicky (zaznamnik, ze volame mimo pracovni dobu, i kdyz to je v pracovni dobe 9-16 hod.). Společnost mi nebyla nijak podezřelá, protože na jejich webu je vsechno v poradku, nic nenasvědčuje tomu, že bychom měli být podvedeni. Dokonce je zde i informace o dodani zbozi do 24.12., nebo poté mají dovolenou.
1x Elektrický pilník Velvet Smooth v hodnotě 499 Kč a 1x Velvet pilník na nehty v hodnotě 499 Kč, včetně DPH.
Žádám o vrácení penež na můj bankovní účet v zákonné lhůtě 30 dní.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nezaplatit za poskytnuté služby, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení. Spotřebitelé poškození společností JETSILE CAPITAL s.r.o. mohou také poskytnout výpověď Celnímu úřadu Jihomoravského kraje na telefonním čísle 545 549 859 (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.celnisprava.cz/cz/celni-urad-pro-jihomoravsky-kraj/tiskove-zpravy/2015/Stranky/Celníci-rozprášili-desítky-podvodných-e-shopů.aspx).
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.