Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Na doporučení kamaráda jsem si u Vás nechal postavit PC. Počítač přišel 27.11.2015. Druhý den v sobotu jsme vše zapojil a zjistil , že funguje/nefunguje grafika. Jde vidět, ale nejde nainstalovat ovladač. Tudíž nefunkční, nechápu jak mohl od Vás odejít takový počítač .Když na webu píšete cituji "Nefunkční nebo neodladěný počítač zkrátka CZC.cz neopustí." V nedělí jsme kontaktoval pomocí mailu úsek služby - montáž PC. Bylo mi automatem sděleno, že odpověď příjde do 24 hodin. První reakce přišla až ve středu, že nejspíš se karta při přepravě poškodila ( údajně prohnutí ). Počítač byl zabalen v obrovské bedně( vystlán velkým množství vzduchových vaku, bublinkové folie atd ). Samotná skříň PC byla v další bedně kde pevně seděla v polystyrenové přepravce která dokonale licuje se skříní a krabici. Ani jedna krabice nebyla poškozená. Poškozenou krabici , bych ani nepřevzal pří takové částce 36000Kč. Dále jsem žádal o expresní opravu nebo radu jak grafiku rozjet. Počítač měl být dárek pro mladšího bratra k Vánocům a pro mě velké ulehčení u bakalářské práce. Založil jsem tedy na Vašem webu diskuzi kde jsem popsal svůj problém následně zaškrkl o odpověď czc.cz . O tématu jsem informoval i v mailu na úsek montáž Pc. Do dnes bez vyjádření. Tlačí mě čas skrz bakalářku, zkusil tedy jsem vymontovat grafickou kartu a zapojit ji do jiného pc. Výsledek stejný jde vidět ale nereaguje na ovladače , zároveň jiná grafika na mém Pc jede…
V pondělí 7.12.2015 jsem na pobočce v Olomouci sdělil můj problém paní na přepážce. Grafickou kartu potřebuji skrz časovou tíseň!!! Bylo mi tedy doporučeno vrátit grafiku ve 14 denní lhůtě , že do protokolu uvedeme nefunkčnost karty. V protokolu je předpokládané datum vracení peněz 21.12.. Dnes 18.12. dosud žádný kontakt z Vaší strany? Jak se věc má nebo žádost o bankovní účet. Do kdy mám tedy čekat??? Existuje snad paragraf §1829 OZ
číslo protokolu o vrácení zboží FRC2015035381
Doufám, že vše bude vyřešeno do Vánoc. Předem díky za prověření situace
Koutný
MSI GTX 970 GAMING 4G
Vrácení peněz nebo novou FUNKČNÍ kartu
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Koutný,
reagujeme na Vaši stížnost.
Po sestavení byl počítač okamžitě testován a jak dokazuje přiložení test report, nevykazovala sestava jakýkoliv problém.
Vrácení grafické karty bylo již zpracováno, ale ke zboží nebylo dodáno příslušenství, které byste měl při vrácení zboží vrátit také. Dne 17.12. jste byl informován e-mail, a prozatím jsme nedostali odpověď. Jakmile nám prokážete, že příslušenství bylo doposláno, a zašlete nám číslo účtu, bude částka okamžitě proplacena.
V této záležitosti se můžete obracet přímo na mě, e-mailová adresa je: kucerova@czc.cz.
Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová
Ano potvrzuji, bohužel zde nebyla možnost editu. Dvě minuty před uložením/odesláním se mi ozvala paní Komancová já si toho všiml až po odeslaní stížnosti. Veškeré příslušenství co bylo požadováno bylo odesláno v sobotu jako balík do ruky Českou poštou. Paní na pobočce říkala, že by balíček měl přijít nejpozději během dneska.
Dobrý den pane Koutný .
Nevím zda jste již obdržel dobropis do emailu a proto vám jej raději zasílám znovu. Prosíme o jeho vyplnění - důležité je číslo účtu a zaslání zpět na obchod@czc.cz , případně můžete dát do kopie i mne styblo@czc.cz a kolegyni kucerova@czc.cz . Jakmile obdržíme vyplněný dobropis bude v nejkratším možném termínu proplacen.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Hodnocení:
Komentář: Vše vyřešeno k mé spokojenosti. Peníze mám na účtu.