Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8849Nefunkční grafická karta vrácení peněz ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2015, před 9 lety

Richard Koutný

Znění stížnosti

Dobrý den,

Na doporučení kamaráda jsem si u Vás nechal postavit PC. Počítač přišel 27.11.2015. Druhý den v sobotu jsme vše zapojil a zjistil , že funguje/nefunguje grafika. Jde vidět, ale nejde nainstalovat ovladač. Tudíž nefunkční, nechápu jak mohl od Vás odejít takový počítač .Když na webu píšete cituji "Nefunkční nebo neodladěný počítač zkrátka CZC.cz neopustí." V nedělí jsme kontaktoval pomocí mailu úsek služby - montáž PC. Bylo mi automatem sděleno, že odpověď příjde do 24 hodin. První reakce přišla až ve středu, že nejspíš se karta při přepravě poškodila ( údajně prohnutí ). Počítač byl zabalen v obrovské bedně( vystlán velkým množství vzduchových vaku, bublinkové folie atd ). Samotná skříň PC byla v další bedně kde pevně seděla v polystyrenové přepravce která dokonale licuje se skříní a krabici. Ani jedna krabice nebyla poškozená. Poškozenou krabici , bych ani nepřevzal pří takové částce 36000Kč. Dále jsem žádal o expresní opravu nebo radu jak grafiku rozjet. Počítač měl být dárek pro mladšího bratra k Vánocům a pro mě velké ulehčení u bakalářské práce. Založil jsem tedy na Vašem webu diskuzi kde jsem popsal svůj problém následně zaškrkl o odpověď czc.cz . O tématu jsem informoval i v mailu na úsek montáž Pc. Do dnes bez vyjádření. Tlačí mě čas skrz bakalářku, zkusil tedy jsem vymontovat grafickou kartu a zapojit ji do jiného pc. Výsledek stejný jde vidět ale nereaguje na ovladače , zároveň jiná grafika na mém Pc jede…

V pondělí 7.12.2015 jsem na pobočce v Olomouci sdělil můj problém paní na přepážce. Grafickou kartu potřebuji skrz časovou tíseň!!! Bylo mi tedy doporučeno vrátit grafiku ve 14 denní lhůtě , že do protokolu uvedeme nefunkčnost karty. V protokolu je předpokládané datum vracení peněz 21.12.. Dnes 18.12. dosud žádný kontakt z Vaší strany? Jak se věc má nebo žádost o bankovní účet. Do kdy mám tedy čekat??? Existuje snad paragraf §1829 OZ

číslo protokolu o vrácení zboží FRC2015035381


Doufám, že vše bude vyřešeno do Vánoc. Předem díky za prověření situace

Koutný


Produkt

MSI GTX 970 GAMING 4G


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo novou FUNKČNÍ kartu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2015 18:47, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2015 08:54, před 9 lety

Dobrý den pane Koutný,

reagujeme na Vaši stížnost.

Po sestavení byl počítač okamžitě testován a jak dokazuje přiložení test report, nevykazovala sestava jakýkoliv problém.

Vrácení grafické karty bylo již zpracováno, ale ke zboží nebylo dodáno příslušenství, které byste měl při vrácení zboží vrátit také. Dne 17.12. jste byl informován e-mail, a prozatím jsme nedostali odpověď. Jakmile nám prokážete, že příslušenství bylo doposláno, a zašlete nám číslo účtu, bude částka okamžitě proplacena.

V této záležitosti se můžete obracet přímo na mě, e-mailová adresa je: kucerova@czc.cz.

Děkujeme Vám.

Dagmar Kučerová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2015 09:02, před 9 lety


Richard Koutný

Ano potvrzuji, bohužel zde nebyla možnost editu. Dvě minuty před uložením/odesláním se mi ozvala paní Komancová já si toho všiml až po odeslaní stížnosti. Veškeré příslušenství co bylo požadováno bylo odesláno v sobotu jako balík do ruky Českou poštou. Paní na pobočce říkala, že by balíček měl přijít nejpozději během dneska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2015 15:12, před 9 lety

Dobrý den pane Koutný .

Nevím zda jste již obdržel dobropis do emailu a proto vám jej raději zasílám znovu. Prosíme o jeho vyplnění - důležité je číslo účtu a zaslání zpět na obchod@czc.cz , případně můžete dát do kopie i mne styblo@czc.cz a kolegyni kucerova@czc.cz . Jakmile obdržíme vyplněný dobropis bude v nejkratším možném termínu proplacen.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.12.2015 10:07, před 9 lety


Richard Koutný

Hodnocení:

Komentář: Vše vyřešeno k mé spokojenosti. Peníze mám na účtu.