Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8850Nedodané zboží, nevrácené peníze, obchod neřeší nic

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2015, před 9 lety

Jaroslav Vaňouček

Znění stížnosti

Dne 5.10. 2015 jsem objednal zboží v obchodě MALL.cz
Dne 9.10. 2015 jsem obdržel pouze část objednávky. Ihned jsem kontaktoval prodejce reklamačním formulářem. Přišlo mi potvrzení o přijetí reklamace a oznámení že do tří dnů dostanu odpověď.
Bohužel nikdo se neozval. Volal jsem tedy na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl že zboží již nedostanu, že dostanu zpátky peníze. Peníze jsem neobdržel.
Dne 8.12. 2015 jsem tedy použil znovu kontaktní formulář, abych nemusel opět několik desítek minut volat na zákaznickou linku. Opět jsem dostal potvrzení o přijetí reklamce a ujištění že dostanu odpověď do tří dnů.
Dnes je 18. 12.
Do dnes jsem nezaregistroval jedinou snahu obchodu o napravení této situace.

Na formuláře nikdo nereaguje, na zákaznickou linku se téměř nedá dovolat.


Produkt

neobdržel jsem zboží Genius KB-G265


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2015 19:19, před 9 lety

V případě, že smluvní strany se vzájemně dohodly na zrušení objednávky z důvodu aktuální nedostupnosti zboží uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 19:54, před 9 lety

Vážený pane Vaňoučku,

moc se Vám za prodlení omlouvám. V tomto případě se jednalo bohužel o chybné storno objednávky a jelikož jsme se tou dobou v souvislosti s přechodem na novou technologii potýkali s technickými problémy, platba neodešla. Kolegové to již dávají do pořádku, prosím o strpení, do dvou dnů bude platba odeslána na Váš účet.

Děkuji Vám za Vaši trpělivost a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy za způsobené komplikace.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2016 12:32, před 9 lety


Jaroslav Vaňouček

Dobrý den vážená paní Raimundová

Tak máme 2 měsíce od objednávky a peníze zpět jsem dodnes nedostal.
Jak dlouho hodláte pouze slibovat? Omlouvat se můžete jak chcete, můj současný názor na Váš obchod to nezmění.
Na reklamační formuláře nepřišla jediná odpověď. K čemu je tam máte?
Na telefonní linku se téměř nedá dovolat, což vlastně chápu, je zahlcená, protože dle diskuze na heuréka.cz je poškozených desítky.
Když už jsem se dovolal, byl jsem ujištěn, že peníze dostanu zpět, ale nic se nedělo dál.
Až po stížnosti na tomto serveru jste první člověk, který mě alespoň tímto způsobem kontaktoval. Nic méně Váš slib peníze odeslány do dvou dnů zůstal opět jen slibem.
Co se pokazilo tentokrát?
Odpovídat budete nejen mě, ale také ČOI.
V mém případě šlo o pár stokorun, ale lituji zákazníky, kteří si u Vás objednali k Vánocům třeba televizi a dnes nemají ani TV, ani peníze.

Nevím jestli mám vůbec děkovat za snahu.

Jaroslav Vaňouček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 15:15, před 9 lety

Vážený pane Vaňoučku,

moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám, peníze už jste měl mít touto dobou v každém případě na svém účtu. Požádala jsem finanční oddělení o ověření a nápravu a zároveň bych Vás chtěla poprosit, zda byste mi mohl zaslat na overeno@mall.cz číslo Vašeho účtu? Pomohlo by nám, pokud by byl problém se zpětnou platbou na Vaši kartu.

Mrzí mě, že jsme Vás takto zklamali.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.1.2016 16:58, před 9 lety


Jaroslav Vaňouček

Hodnocení:

Komentář: Děkuji DTestu za pomoc. Po více než dvou měsících jsem dostal konečně peníze zpět.
Velmi lituji že se člověk při nákupu u společnosti Mall musí domáhat práv tímto způsobem. Společnost mall.cz s tímto přístupem podle mého nemá na Českém trhu co dělat. Vstřícnost obchodu hodnotím palcem dolu, jelikož slibuje, ale není schopná včas dostát svých závazků.