Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dne 18. 12. jsem byl při odchodu z prodejny Albert v Králově Dvoře osloven pracovníkem ochranky, který po mě požadoval, abych si rozepnul bundu a ukázal, jestli pod ní něco neschovávám. Dotklo se mě to, a zeptal jsem se, jestli tady kontrolují lidi takhle namátkově, nebo jestli jsem byl viděn svědkem nebo na bezpečnostní kameře, že si tam něco dávám. Odpověděl, že se jedná o namátkovou kontrolu, což mě rozezlilo a poslal jsem jej do míst, kam slunce nesvítí a pokračoval v odchodu z prodejny. Vyšel za mnou a trval na tom, abych si bundu rozepnul. Po delších peripetiích jsem chtěl mluvit s jeho nadřízeným, což se stalo a bylo mi vysvětleno, že taková kontrola je v pořádku, k prohlídce bundy už jsem pak nebyl nucen a rozloučili jsme se.
Jde o banalitu, ale nakonec jsem se rozhodl to v kostce sepsat, protože až na tenhle jediný incident jsem s prodejnou Albert moc spokojen, nemám co vytknout. Od každého zaměstnance vždy dostanu radu kterou potřebuji, reklamace vždy vyřízené ke spokojenosti, vždy příjemné pokladní a vůbec všechen personál. Body za nákup na CD s pohádkami a slevy jsou úžasný nápad. Dokonce i onen člen ochranky jednal slušně a profesionálně. Proto mě opravdu mrzí, že se zde začala provozovat takováhle praxe. Nikdy předtím se mi to ani tady ani jinde nestalo. Dokážu pochopit, že si někoho chce ochranka prověřit, když je spatřený při nějaké podezřelé manipulaci se zbožím, ale namátková kontrola lidí je opravdu ponižující věc. Nechci tu recitovat z Listiny lidských práv a svobod, jsem si jist, že se shodneme na tom, že události jako tahle není způsob, jak přilákat zákazníky. Ochranka má mnoho způsobů jak ochránit zboží prodejny, je tam kamerový systém a výzvu k osobní prohlídce je možné adresovat pouze lidem, u kterých je jistota, že pašují ven něco bez zaplacení, a ne nějaké "mě se zdá, že máte něco pod bundou". Třeba tam i něco mám, pod bundou si nosím ale jen své věci. I kdyby tam někdo někomu objevil kabelku od Prady, stejně mu musí dokázat, že není jeho.
Nepožaduji žádné represe vůči komukoli ani odškodnění, jen doufám, že ani já ani nikdo jiný nebude podrobován podobným procedurám.
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebiteli tedy doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti.