Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera 18.12.2015 jsem nakoupila ve Vaší prodejně v Holýšově. Splnila jsem podmínky Vámi uvedené pro vydání nože, ale žádný jsem nedostala... slušně jsem se paní prodavačky zeptala, proč mi nedala kartičku na razítka, mi bylo velmi arogantně řečeno, že už nemá kartičky, ani razítka a že už nic nedávají. Zajímalo by mě proč když jste vyhlašovali akci na dárky v podobě nožů všude bylo uváděno, že akce trvá do 24.12.2015 a už týden před tímto datem nože nejsou, hlavně že když loni byli méně cenné dárky v podobě vánočních CD dostávali jsme je za nákup ještě v lednu.
S pozdravem
Martina Brichzinová
Dodání slíbeného nože.
|
Tweet |
Společnost Lidl Česká republika v.o.s. na svých webových stránkách inzeruje akci pro své zákazníky s názvem „Nůž šéfkuchaře“ (dále jen „akce“). Tato akce trvá od 23. 11. 2015 do 20. 12. 2015 nebo do vyprodání zásob. Společnost své zákazníky tímto upozorňuje, že akce je omezena do vyprodání zásob. Takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená paní Brichzinová,
velice se Vám omlouváme. V některých prodejnách však již byly zákazníkům vydány veškeré zásoby nožů, což nás samozřejmě mrzí. Počet nožů byl do jednotlivých prodejen dodán na základě zájmu při předchozích akcích, tentokrát však zájem zákazníků několikanásobně předčil očekávání. Prosíme o pochopení, že se jedná o dárek zdarma za nákupy, jehož výdej probíhá pouze do vyčerpání zásob, jak deklarujeme v reklamě.
Dobrý den
chápu, že zájem o nože byl veliký a že tedy došli ještě před termínem ukončení akce. Zajímalo by mne ale, proč mi prodavačka ani neorazítkovala kartičku na, kterou jsem měla nárok, když mi bylo řečeno, že za orazítkovanou kartičku na kterou nebyl vydaný nůž se dávala kompenzace v podobě dárkového balíčku. Nejde mi však o ten balíček, jde mi o to, že mi nedala prodavačka kartičku - vždyť jsem mohla zkusit s orazítkovanou kartou zajet kamkoli do jiné prodejny, kde by možná ještě nějaký ten nůž byl!
Vážená paní Brichzinová,
vzhledem k vydání veškerých zásob nožů jsme akci dne 17. 12. 2015 ukončili. Jak bylo ve všech informačních materiálech deklarováno, akce dárku zdarma platí do vyčerpání zásob. V době, kdy již byly vyčerpány veškeré zásoby, zákazníci správně nezískali další razítko. Dárkový balíček je poskytován těm zákazníkům, kteří v této době již měli všechna razítka, a tudíž by bývali mohli dárek obdržet.
Je nám to líto a ještě jednou se Vám omlouváme. Věříme, že i přesto si k nám najdete cestu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.