Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#8862Nevydání nože

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2015, před 9 lety

Martina Brichzinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera 18.12.2015 jsem nakoupila ve Vaší prodejně v Holýšově. Splnila jsem podmínky Vámi uvedené pro vydání nože, ale žádný jsem nedostala... slušně jsem se paní prodavačky zeptala, proč mi nedala kartičku na razítka, mi bylo velmi arogantně řečeno, že už nemá kartičky, ani razítka a že už nic nedávají. Zajímalo by mě proč když jste vyhlašovali akci na dárky v podobě nožů všude bylo uváděno, že akce trvá do 24.12.2015 a už týden před tímto datem nože nejsou, hlavně že když loni byli méně cenné dárky v podobě vánočních CD dostávali jsme je za nákup ještě v lednu.

S pozdravem
Martina Brichzinová


Požadované řešení

Dodání slíbeného nože.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2015 17:48, před 9 lety

Společnost Lidl Česká republika v.o.s. na svých webových stránkách inzeruje akci pro své zákazníky s názvem „Nůž šéfkuchaře“ (dále jen „akce“). Tato akce trvá od 23. 11. 2015 do 20. 12. 2015 nebo do vyprodání zásob. Společnost své zákazníky tímto upozorňuje, že akce je omezena do vyprodání zásob. Takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2015 17:12, před 9 lety

Vážená paní Brichzinová,

velice se Vám omlouváme. V některých prodejnách však již byly zákazníkům vydány veškeré zásoby nožů, což nás samozřejmě mrzí. Počet nožů byl do jednotlivých prodejen dodán na základě zájmu při předchozích akcích, tentokrát však zájem zákazníků několikanásobně předčil očekávání. Prosíme o pochopení, že se jedná o dárek zdarma za nákupy, jehož výdej probíhá pouze do vyčerpání zásob, jak deklarujeme v reklamě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2015 10:52, před 9 lety


Martina Brichzinová

Dobrý den
chápu, že zájem o nože byl veliký a že tedy došli ještě před termínem ukončení akce. Zajímalo by mne ale, proč mi prodavačka ani neorazítkovala kartičku na, kterou jsem měla nárok, když mi bylo řečeno, že za orazítkovanou kartičku na kterou nebyl vydaný nůž se dávala kompenzace v podobě dárkového balíčku. Nejde mi však o ten balíček, jde mi o to, že mi nedala prodavačka kartičku - vždyť jsem mohla zkusit s orazítkovanou kartou zajet kamkoli do jiné prodejny, kde by možná ještě nějaký ten nůž byl!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2015 15:19, před 9 lety

Vážená paní Brichzinová,

vzhledem k vydání veškerých zásob nožů jsme akci dne 17. 12. 2015 ukončili. Jak bylo ve všech informačních materiálech deklarováno, akce dárku zdarma platí do vyčerpání zásob. V době, kdy již byly vyčerpány veškeré zásoby, zákazníci správně nezískali další razítko. Dárkový balíček je poskytován těm zákazníkům, kteří v této době již měli všechna razítka, a tudíž by bývali mohli dárek obdržet.

Je nám to líto a ještě jednou se Vám omlouváme. Věříme, že i přesto si k nám najdete cestu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2016 11:55, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:35, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.