Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Jedná se o nákup zboží v Supermarketu TESCO Vrchlického 830/41 Liberec.
Téměř denně, chodím nakupovat do výše uvedeného supermarketu a téměř denně je mi naúčtována převážně u zboží v akci nesprávná cena u některé z položek. Dosud jsem to vždy vyřešil reklamací na místě. Dnes 19.12.2015 kolem 17h mi byla opět naúčtována nesprávná cena jedné z položek, tak jsem si již tentokrát nechal zavolat vedoucí supermarketu, abych ji upozornil, že tyto nesprávně naúčtované ceny se opakují velmi často. Vedoucí mi odvětila, něco ve smyslu "no bóže", vždyť se jedná pouze o jednu položku a jestli chci vrátit peníze a že nemá čas řešit takovéto záležitosti. Nejde mi ani tak o těch cca. 5Kč rozdílu, jako o princip a formu jednání dané vedoucí. Z mého pohledu zákazníka, je tam mimo jiné, právě pro řešení reklamací ke spokojenosti zákazníka. Peníze jsem ani vrátit nechtěl, když jsem viděl, jak se k dané záležitosti paní vedoucí staví. To, že mi má vrátit rozdíl částky by mělo být automatické.
Alobona, zeleninová směs pod svíčkovou 340g 8595008104598 č. č. kódu
...Abych neměl nákup, co nákup nesprávně naúčtované zboží.
Také by nebylo od věci, abyste proškolili paní vedoucí supermarketu, jak se má chovat k zákazníkům a řešit jejich oprávněné reklamace!
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.