Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den, dnes jsem byla nakoupit v lidlu s tím, že mi chybí poslední razítko. Nakoupila jsem za 1200,-- a bylo mi sděleno, že nože nejsou a ze nedávají razítka, s tím, že když si od známého sezenu poslední razítko, že lidl dává nejakou kompenzaci.
Nepřijde mi vůbec fer, že když akce probíha do 20.12. Že si jen tak stahnete vše z prodeje se slovy že není nárok. Proč když resite kompenzaci když po příbuzných sezenu 7 razítek jste to nedelali celkově takto.
Sbírán razítka s tím, aby mi před koncem řekli, že nic nedostanu?
Přijde mi to z Vaší strany jako podvod a nesnaha řešit problém, kdybyste dávali razítka dále s tím, ze nejsou nože ale dostane se za to jako kompenzace něco jiného, tak toto beru, ale tohle je od Vás podraz.
Spoustova
Aby společnost lidl vyřešila i takto nějakou kompenzaci za nedodani nože. Z této situace jsem velmi nespokojená!
|
Tweet |
Společnost Lidl Česká republika v.o.s. na svých webových stránkách inzeruje akci pro své zákazníky s názvem „Nůž šéfkuchaře“ (dále jen „akce“). Tato akce trvá od 23. 11. 2015 do 20. 12. 2015 nebo do vyprodání zásob. Společnost své zákazníky tímto upozorňuje, že akce je omezena do vyprodání zásob. Takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená paní Spoustová,
velice se Vám omlouváme. V některých prodejnách však již byly zákazníkům vydány veškeré zásoby nožů, což nás samozřejmě mrzí. Počet nožů byl do jednotlivých prodejen dodán na základě zájmu při předchozích akcích, tentokrát však zájem zákazníků několikanásobně předčil očekávání. Prosíme o pochopení, že se jedná o dárek zdarma za nákupy, jehož výdej probíhá pouze do vyčerpání zásob, jak deklarujeme v reklamě.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.