Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#8869Klamavá reklama a lhaní do telefonu.Tarif :

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2015, před 9 lety

Petr Ulmanns

Znění stížnosti

O2 Nás lživě přesvědčilo aby jsme si koupili nový modem a lživě navedli na tarif:Internet optima,až 20 Mb/s 499 Kč měsíčně S tarifem FREE 399 Kč.
Klamavá reklama.
Rok to řešíme a výsledek 5-7mb,stále nás operátoři přesvědčují že to přepnou na rychlejší linku a nic se neděje.
Jde klamavou reklamu a nekalé praktiky kdy ještě do tel.přesvědčují že jejich modem je lepší jak ostatní,rychlejší,a levnější.
Jsou to jen podvodníci a někdo by měl zakročit udělali to hromadě lidí,vypli jim modemy aby prodali asi co maj na skladě a prolhali se k tomu aby si lidi pořídili 20mb.


Produkt

O2 optima až 20 Mb/s 499 Kč měsíčně S tarifem FREE 399 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz za rok co jsme měli jen 5-6mb vyjímečně jednou za 3 měsíce 7-8mb.
Veřejnou omluvu za podvádění lidí!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 07:29, před 9 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnanci operátora jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť konkrétní zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Podstatné bude, zda je účastník schopen poskytnutí uvedené informace zaměstnancem společnosti prokázat.

Klamavá reklama je taková reklama, která souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilá klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilá ovlivnit hospodářské chování takových osob.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je dle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy krajský živnostenský úřad (na základe odkazu v § 23 odst. 10 zákona o ochraně spotřebitele). Ke krajskému živnostenskému úřadu je tedy možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele s podezřením na klamavou obchodní praktiku. Dozorový orgán provede sám šetření a vyhodnotí, zda-li se skutečně jedná o nekalou obchodní praktiku podnikatele či nikoli. Pokud o to spotřebitel požádá, bude vyrozuměn o výsledku šetření.

Co se týče rozsahu poskytované telekomunikační služby je poskytovatel zavázán udělit účastníkovi přístup k síti internet s technickými parametry sjednanými v uzavřené smlouvě. Pokud podnikatel neposkytuje službu řádně v souladu se smlouvou, je možné službu reklamovat a dožadovat se přiměřené slevy (doporučujeme písemnou formu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2015 11:38, před 9 lety

Dobré dopoledne,

rychlost není možné garantovat, jelikož se odvíjí od technických parametrů konkrétní přípojky. Každopádně rádi situaci prověříme. Zašlete nám, prosím, telefonní číslo linky. Pokud si ho nepřejete uvádět zde, zašlete nám jej včetně vašeho požadavku pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 09:23, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:37, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.