Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
O2 Nás lživě přesvědčilo aby jsme si koupili nový modem a lživě navedli na tarif:Internet optima,až 20 Mb/s 499 Kč měsíčně S tarifem FREE 399 Kč.
Klamavá reklama.
Rok to řešíme a výsledek 5-7mb,stále nás operátoři přesvědčují že to přepnou na rychlejší linku a nic se neděje.
Jde klamavou reklamu a nekalé praktiky kdy ještě do tel.přesvědčují že jejich modem je lepší jak ostatní,rychlejší,a levnější.
Jsou to jen podvodníci a někdo by měl zakročit udělali to hromadě lidí,vypli jim modemy aby prodali asi co maj na skladě a prolhali se k tomu aby si lidi pořídili 20mb.
O2 optima až 20 Mb/s 499 Kč měsíčně S tarifem FREE 399 Kč
Vrácení peněz za rok co jsme měli jen 5-6mb vyjímečně jednou za 3 měsíce 7-8mb.
Veřejnou omluvu za podvádění lidí!!!!
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnanci operátora jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť konkrétní zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Podstatné bude, zda je účastník schopen poskytnutí uvedené informace zaměstnancem společnosti prokázat.
Klamavá reklama je taková reklama, která souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilá klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilá ovlivnit hospodářské chování takových osob.
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je dle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy krajský živnostenský úřad (na základe odkazu v § 23 odst. 10 zákona o ochraně spotřebitele). Ke krajskému živnostenskému úřadu je tedy možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele s podezřením na klamavou obchodní praktiku. Dozorový orgán provede sám šetření a vyhodnotí, zda-li se skutečně jedná o nekalou obchodní praktiku podnikatele či nikoli. Pokud o to spotřebitel požádá, bude vyrozuměn o výsledku šetření.
Co se týče rozsahu poskytované telekomunikační služby je poskytovatel zavázán udělit účastníkovi přístup k síti internet s technickými parametry sjednanými v uzavřené smlouvě. Pokud podnikatel neposkytuje službu řádně v souladu se smlouvou, je možné službu reklamovat a dožadovat se přiměřené slevy (doporučujeme písemnou formu).
Dobré dopoledne,
rychlost není možné garantovat, jelikož se odvíjí od technických parametrů konkrétní přípojky. Každopádně rádi situaci prověříme. Zašlete nám, prosím, telefonní číslo linky. Pokud si ho nepřejete uvádět zde, zašlete nám jej včetně vašeho požadavku pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem a přáním hezkého dne
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.