Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nákup v provozovně Brno, Dlouhá 576/1, ze dne 19.12.2015 ve 14.29 hod.,pokladní Krejčí : místo 6ks rohlíků za 9.-Kč naúčtováno 102.-Kč. Při velmi slušném reklamování tohoto "překlepu" tato pokladní nepovažuje za nutné se byť jedním slovem (...promiňte,omlouvám se nebo nezlobte se)nebo pohledem omluvit. Bohužel v této prodejně se mně to stává velmi často, proto
tam chodím jen pro nezbytné drobnosti a vždy je situace stejná, bez omluvy, dokonce mám pocit, že obtěžuji. Nedávný příklad - místo sáčku bonbónů za 9.50Kč naúčtován panenský olivový olej za 120.-Kč ???? To už vůbec nechápu. S různými obchody mám velké zkušenosti, ale v tomto pravidelně jsou problémy, proto jsem se rozhodl už tuto nespokojenost Vám vyjádřit písemně.
Jelikož se nejedná stále o jedinou pracovnici, chyba bude určitě na straně vedení provozovny.
S pozdravem velmi nespokojený zákazník Milan Marek.
Upozornit pracovníky této prodejny na skutečnost, že svým přístupem k zákazníkovi tyto zcela odrazují, což nekoresponduje se sloganem na účtence : Těšíme se na Vaši další návštěvu.
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je prodejce povinný dodržovat dle reklamy sortiment a ceny v ní uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm.d) zákona o ochraně spotřebitele. Zda se jedná či nejedná o klamavou obchodní praktiku a bude udělena sankce rozhoduje Česká obchodní inspekce.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho řádném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.