Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8875Neakceptování voucheru při uplatnění služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2015, před 9 lety

Kateřina Komárková

Znění stížnosti

Po řádném objednání a uhrazení voucheru na tisk kalendářů mi při uplatňování voucheru u dodavatele přišla tato zpráva:

Vážení zákazníci.
Musím Vám s politováním oznámit, že portál Berslevu neplní své závazky a proto Vaše vouchery nejsou kryté.
Z těchto důvodů je nemůžeme akceptovat. Obraťte se prosím na portál Berslevu, aby Vám vrátili Vaše peníze.
My Vám zaručujeme, že Vaše objednávky Vám zpracujeme za ještě nižší cenu, za kterou jste je nakoupili u
Berslevy, jako projev naší lítosti nad touto situací.

Nezlobte se na nás, jsme obětí neserióznosti stejně jako Vy.
Tento email obdržíte za každý zakoupený voucher a proto někdy i opakovaně.

Fotoknihy Online

Po této zprávě jsem kontaktovala Berslevu ohledně vrácení peněz za uhrazené vouchery a bylo mi sděleno (dne 26.11.2015) následující:

Dobrý den,

velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz a je nám velmi líto, že nebylo možné využít slevu v rozsahu, jaký byl ve Vašich představách při jejím nákupu.
Peníze za objednávku Vám vrátíme zpět co nejdříve stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.

Děkujeme za pochopení

S přáním hezkého dne a příjemných zážitků s berslevu.cz

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com

Dodnes nemám peníze na účtě. Berslevu jsem znova kontaktovala, ale již bez odezvy.


Produkt

Voucher na tisk kalendářů formát A3 u společnosti fotokniho online


Požadované řešení

Vrácení uhrazených peněz zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 14:54, před 9 lety

V případě, že smluvní strany se vzájemně dohodly na zrušení smlouvy a vrácení zaplacených peněz, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:37, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 12:22, před 9 lety


Kateřina Komárková

Dobrý den, na Vašem kontaknim emailu podpora@rabator.com jsem Vas kontaktovala 25.11.2015. Memu pozadavku bylo prideleno cislo 139079. Bylo mi prislibeno navraceni uhrazenych penez. Bohuzel do dnesniho dne k vraceni nedoslo. Muzete mi objasnit z jakych duvodu, kdyz ja jsem vsechny Vase podminky splnila?

Prikladam zpravu od Vasi operatorky>


Katka Nováková (BerSlevu.cz)

26. 11. 13:53

Dobrý den,

velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz a je nám velmi líto, že nebylo možné využít slevu v rozsahu, jaký byl ve Vašich představách při jejím nákupu.
Peníze za objednávku Vám vrátíme zpět co nejdříve stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.

Děkujeme za pochopení

S přáním hezkého dne a příjemných zážitků s berslevu.cz

S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com


S pozdravem
Katerina Komarkova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 16:56, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.