Společnost


Chytrýbalík s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8887Nedodání balíku ani po 11 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2015, před 9 lety

Ales Kudlacek

Znění stížnosti

Velmi špatná zkušenost s touto firmou. Balík vyzvedli 10.12. místo 9.12. jak bylo objednáno. Kvůli tomu jsem musel změnit doručovací adresu pod podmínkou, že bude dodáno následující den, což prý není problém. Od té doby stále čekám... Když zavolám, napíši, tak se věc stále řeší. Opravdu tuhle firmu nedoporučuji k zasílání balíků !


Produkt

zasilka 1512070141


Požadované řešení

doručení balíku do 22.12. byl odeslán 10.12 včetně vrácení poplatku, nebo náhrada škody 1009Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 17:34, před 9 lety

Dle Všeobecných obchodních podmínek společnosti Chytrýbalík s.r.o. (dále jen "VOP") probíhá doručení vnitrostátní zásilky obvykle do následujícího pracovního dne, tento čas však není garantovaný, jedná se o orientační čas doručení zásilky. Toto však ale neznamená, že by se strany nemohly v zasilatelské smlouvě domluvit jinak. Bude tedy záležet, zda byl čas doručení sjednán nebo ne. Pokud čas doručení sjednán byl, a služba nebyla ve sjednaném čase poskytnuta, mohl by se spotřebitel domáhat vrácení peněžních prostředků, které byly uhrazeny za tuto službu.

Jedna-li příkazce skutečně jako spotřebitel, má právo domáhat se náhrady škody, a to i přestože to VOP v určitých případech vylučují, neboť dle § 2898 občanského zákoníku se nepřihlíží k ujednáním, které předem vylučují nebo omezují právo slabší strany na náhradu jakékoli újmy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2016 12:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.