Společnost


INKOROS, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8891Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2015, před 9 lety

Josef Weinfurter

Znění stížnosti

v 5. měsících od zakoupení tabletu lenovo se třikrát objevila stejná
závada. Tablet nešlo zapnout a nefungovalo ani dobíjení. Při první
reklamaci, měsíc po zakoupení tabletu byla provedena výměna baterie
a obnoveno tovární nastavení. Stejná závada se objevila za 3 měsíce znovu Servisní opravna v protokole o opravě napsala že bylo obnoveno
tovární nastavení, a během testu se závada neprojevila a oprava nebyla třeba. Po necelém měsíci používání tablet opět přestal fungovat. Prodejce tvrdí že výměnu může doporučit pouze servis a nebo zastoupení firmy. Poraďte co mám dělat. Tablet by zakoupen 17.7.2015 v prodejně PCPORT Kladno.


Produkt

lenovo Yoga tablet 2 1050F


Požadované řešení

Výměna přístroje nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 18:05, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, přičemž se má za to, že pokud se vada projeví v průběhu prvních 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo.

Není-li možné zakoupenou věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, má spotřebitel právo na výměnu věci nebo má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Z popisu stížnosti však plyne, že reklamace byla uznána jako oprávněná pouze jednou.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 17:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.