Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#8898Špatně nalepený skinzone

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2015, před 9 lety

Tomáš Novák

Znění stížnosti

Dobrý den, v předstihu jsme si pro naše dva kluky objednali dva telefony různých barev a nechali je polepit vlastním stylem skinzone.
Dne 12.12.2015 jsme si vyzvedli na pobočce telefony a bohužel je museli ihned reklamovat. Oba telefony měly špatný polep, jeden se sice trefil, nicméně na opačnou barvu telefonu, druhý měl úplně jiný polep. V rámci reklamace sice chápeme, že na vyřízení je až 30 dní, nicméně takovým případům, kdy je zařízení zaplaceno si myslím, mohlo být postupováno rychleji především v předvánočním období. Pokud nám reklamací nevyřídí do svátků, byl to pravděpodobně poslední produkt, zakoupený u Alzy, protože za své dodavatelé a jejich kvalitu přebírá plně odpovědnost.


Produkt

Samsung Galaxy s4 mini


Požadované řešení

Urychlenou nápravu do svátků!Na zaslání dodavateli, přelep a odeslání zpět přeci není třeba více než 10 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 18:44, před 9 lety

Podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Prodejce samozřejmě může vyjít vstříc zákazníkovi a na jeho žádost v rámci zachování dobrých obchodních vztahů vyřídit reklamaci dříve než-li v zákonem stanovené nejzazší lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2016 16:55, před 9 lety

Vážený pane Nováku,

velmi se omlouvám za nesprávné provedení instalace Skinzone, taktéž interně jsme z té situace vyvodili důsledky. Oba telefony jsme pro Vás připravili 22.12.2015 k vyzvednutí a hned následující den jste se pro ně dostavil. Jsem ráda, že jsme vše stihli napravit před Vánoci a věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.1.2016 08:35, před 9 lety


Tomáš Novák

Hodnocení:

Komentář: Společnost na moji stížnost pružně reagovala, což oceňuji, je však otázkou, kdybych nepoužil pro mě všechny dostupné cesty urgence, zda by se vše stihlo. Každopádně jsme spokojeni a chápu, že taková situace může nastat, nadále budu rád na Alze nakupovat.