Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, v předstihu jsme si pro naše dva kluky objednali dva telefony různých barev a nechali je polepit vlastním stylem skinzone.
Dne 12.12.2015 jsme si vyzvedli na pobočce telefony a bohužel je museli ihned reklamovat. Oba telefony měly špatný polep, jeden se sice trefil, nicméně na opačnou barvu telefonu, druhý měl úplně jiný polep. V rámci reklamace sice chápeme, že na vyřízení je až 30 dní, nicméně takovým případům, kdy je zařízení zaplaceno si myslím, mohlo být postupováno rychleji především v předvánočním období. Pokud nám reklamací nevyřídí do svátků, byl to pravděpodobně poslední produkt, zakoupený u Alzy, protože za své dodavatelé a jejich kvalitu přebírá plně odpovědnost.
Samsung Galaxy s4 mini
Urychlenou nápravu do svátků!Na zaslání dodavateli, přelep a odeslání zpět přeci není třeba více než 10 dní.
|
Tweet |
Podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Prodejce samozřejmě může vyjít vstříc zákazníkovi a na jeho žádost v rámci zachování dobrých obchodních vztahů vyřídit reklamaci dříve než-li v zákonem stanovené nejzazší lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění.
Vážený pane Nováku,
velmi se omlouvám za nesprávné provedení instalace Skinzone, taktéž interně jsme z té situace vyvodili důsledky. Oba telefony jsme pro Vás připravili 22.12.2015 k vyzvednutí a hned následující den jste se pro ně dostavil. Jsem ráda, že jsme vše stihli napravit před Vánoci a věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Společnost na moji stížnost pružně reagovala, což oceňuji, je však otázkou, kdybych nepoužil pro mě všechny dostupné cesty urgence, zda by se vše stihlo. Každopádně jsme spokojeni a chápu, že taková situace může nastat, nadále budu rád na Alze nakupovat.