Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.12.2015 jsem obdržel výzvu k vyzvednutí zásilky. V této výzvě bylo uvedeno, že si zásilku mohu vyzvednout ještě téhož dne 21.12.2015 od 17:00 do 18:00 hod. V čase 17:05 hod. jsem přišel na pobočku v Mostě, ul. Moskevská. V tomto čase jsem si vyjel pořadové číslo 958, kdy přede mnou bylo cca 30 lidí. Poté nastalo čekání, kde těchto 30 lidí se střídalo u dvou okének výdeje balíků. Musím podotknout, že dvě okénka výdeje balíků pro hlavní poštu v Mostě je dost málo. Po 45 minutovém čekání jsem se konečně dostal k okénku, kdy mi bylo zaměstnancem České pošty sděleno, že balík si mohu vyzvednout až následující den. Na to jsem se zaměstnankynině zeptal, proč tedy ve výzvě je uvedená shora uvedená doba, což je, že balík si mohu dnes vyzvednout. Na to pokrčila rameny, neomluvila se a řekla bohužel zítra. Bylo mi hned jasné, že za 5 minut jde domů a balík se jí nechce hledat. Připadalo mi to, že jí dost tím otravují. To že jsem čekal dobrý, ale to, že po takovém čekání mi řeknou, že až zítra a ani mi nevysvětlí proč, tak to člověka dost naštve.
Tuto stížnost jsem psát nechtěl, ale když mohu čekat na poště jen tak 45 minut, tak mě 5 minut psaní teto stížnosti nevytrhne a vy alespoň poznáte co zaměstnáváte za lenochy:)
Podací číslo RR096683975CZ
Informace pro vedení
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman