Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8902Nedoručení balíku na třetí pokus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

33 minut 17 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2015, před 9 lety

Miroslav Dudek

Znění stížnosti

Dne 19.12.2015 mi přišla sms že mi doručí balík. DR3963036330M.
Pak se omluvili že nestíhají.
Dne 20.12. mi přišla sms že doručí balík a pak zase že nestíhají.
Nečekal jsem poštu v neděli a jelikož jsou svátky tak to neřeším.
V pondělí 21.12. opět sms doručíme vám balík.
Tak čekám jak pitka doma a ono auto nikde.
Opět sms - adresát nezastižen.

Chápu že nestíhají ale zaplatil jsem si balík do ruky.
Normálně to hodil na poštu a cype si tam dojdi.
To mohl říct hned a nemusel jsem čekat tři dny doma.
Poště zdar a příště PPL.
M.D. Ostrava


Požadované řešení

Pro balík si zajedu na poštu.Co mi zbývá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 19:29, před 9 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se však tento způsob doručování balíků do ruky opakovaně, doporučujeme podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, neboť tento dozorový orgán má oprávnění k státnímu dohledu na poskytováním poštovních služeb a může při zjištěném pochybení ukládat i citelné pokuty.

Česká pošta ve svých obchodních podmínkách na internetových stránkách https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky uvádí k doručování balíku do ruky následující základní informace:

Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.

Pokud adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, může prostřednictvím nového interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Pokud adresát nebyl zastižen, může se dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který bude lépe vyhovovat.

Pokud potřebuje adresát zajistit, aby byl balík doručen opravdu přednostně, nejpozději do 14:00 hod nebo i v sobotu, může využít doplňkovou službou „Garantovaný čas dodání“. Balík pak bude doručen nejpozději do 14:00 hodin, ve vybraných lokalitách ještě dříve do 12 hodin nebo také v sobotu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.