Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8906Neschopnost pracovnice u přepážky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2015, před 9 lety

Dana Portešová

Znění stížnosti

Dnes, 21.12.2015 jsem byla platit poštovní poukázky na poště Prostějov 4, u přepážky, kde obsluhovala paní Vlčková. Dotyčná paní udělala chybu, pri které se ošidila o 1000 Kč. Spatne zadala platbu.Upozornila jsem ji na to, že špatně zadala částky. Podala jsem k platbě dvě složenky. Celková částka i s poplatkem měla činit 5116 KC. Chtela po mne 4116 KC. Upozornila jsem ji na chybu. Oznámila mi, že nebude dělat storno, že špatně zadala částky a že mi přepíše složenku. Já s tím nejdříve souhlasila , ale pak vůbec nevěděla, kolik mi má vrátit peněz, byla naprosto zmatená, chtěla mi vracet 3000 Kč, přestože jsem ji já měla dávat ještě 116 Kč.Nakonec vypočítal a, že ji mám dat 800 Kč,posléze 6000Kc..Prostě naprosto mimo.Přepsala složenku a já posleze zjistila, že na mém ustrizku je chybný údaj čísla banky a vavariabilního symbolu. Tudíž jsem jela na postu znovu. Paní byla arogantní, nepříjemná, dožadovala jsem se vedoucí a ona mi oznámila, že ta už tam není a kdybych prý byla v klidu, že by to tak nedopadlo. Paní od vedlejší přepážky nakonec donesla druhou část složenky, ta byla vypsána dobře,narozdil od mého ustrizku.Ten nakonec precmarala, jak to mělo být, s tím, že to, co odvádí přepisovala po mem odchodu,
dle původní složenky, kterou nakonec musela kvůli špatné částce stornovat. Ani slovo Promiňte od dané paní nepadlo. Zablokovala jsem díky neschopnosti paní Vlčkové přepážku 2 x na 45 minut.Je před vánoci a lidi na mě řvali, aniž by věděli, že jsem řešila neschopnost Vaší zaměstnankyně. Jsem neskutečně šokována a doufám, že takovou osobu už nezažiju. Dosud jsem byla na téhle poště spokojena s obsluhou , ale po dnešku už tam nepachnu.S pozdravem Dana Portešová,


Požadované řešení

Tohle si pořešte sami, ale dle mě taková osoba nemá za přepážkou co dělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2015 03:06, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.