Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8909Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2015, před 9 lety

Šárka Krpatová

Znění stížnosti

V pondělí,21.12.,jsem čekala dva balíčky.Informovala jsem se telefonicky u příslušného doručovatele,se kterým jsem již v minulost řešila problém.Zásilku mě potvrdil s tím,že náš rajon má jiná kolegyně,ale že ji bude informovat,aby zásilku doručila.Celý den,jsme byli průběžně někdo doma.V 18.30,kdy jsme zásilku. ještě neměli,kontaktovali jsme opět doručovatele.Ten sdělil,že s tím nemá nic společného a že si to obháji.Při předchozím kontaktování,mě sám nabádal,že si na něj klidně mohu stěžovat.Žasnu,jak si řadový zaměstnanec,je jistý svojí neotřesitelnou pozicí.Je cti doručovatele,však musím říci,že po posledním hovoru,kdy jej kontaktoval,můj strýc,se sebral,dojel na poštu a balíky. večer přivezl.Sdělil strejdovi,že doručovatelka,to,co nerozvezla,prostě klíďo,píďo,frkla na poštu i přes upozornění,že balíky čekáme.Prostě měla konec pracovní doby,padla..Takováto šlendriánská práce se mě nelíbí a považuji to,za naprostou neúctu k zákaznikovi.Česká pošta,je svým přístupem známá a já se ptám,jak dlouho,se bude toto tolerovat?Omluvou nemůže být ani to,že je před Vánocemi a je toho dvojnásob.


Požadované řešení

Kontrola a řešení nadřízených.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 20:43, před 9 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se však tento způsob doručování balíků do ruky opakovaně, doporučujeme podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, neboť tento dozorový orgán má oprávnění k státnímu dohledu na poskytováním poštovních služeb a může při zjištěném pochybení ukládat i citelné pokuty.

Česká pošta ve svých obchodních podmínkách na internetových stránkách https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky uvádí k doručování balíku do ruky následující základní informace:

Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.

Pokud adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, může prostřednictvím nového interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

Pokud adresát nebyl zastižen, může se dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který bude lépe vyhovovat.

Pokud potřebuje adresát zajistit, aby byl balík doručen opravdu přednostně, nejpozději do 14:00 hod nebo i v sobotu, může využít doplňkovou službou „Garantovaný čas dodání“. Balík pak bude doručen nejpozději do 14:00 hodin, ve vybraných lokalitách ještě dříve do 12 hodin nebo také v sobotu.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.