Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8919Po 5 reklamáciach neodstránená vada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2015, před 9 lety

Ján Murček

Znění stížnosti

Firma czc sa vsetkými možnými spôsobmi snaží vzhnúť vráteniu peňazí za moj nefunkčný notebook značky SONY vaio. Vždy sa ma snažia dobyť preinštalovaním softéru a tym končí všetka ich "snaha" o opravu. Okrem toho nikt od nich so mnou nekomunikuje a dokonca už ani nedvíhajú telefón. Aktuálne mam pc doma necele 4 dni a už nechce naštarovať. Podotýkam že notebook stál 24 000 korún bez dph.


Produkt

Sony Vaio


Požadované řešení

Vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2015 19:14, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2015 14:25, před 9 lety

Dobrý den pane Murček.

Pokud máte problém s notebookem , reklamujte jej u autorizovaného servisu nebo naší společnosti.

Prosím vás také o nezakládání dalších zbytečných stížností, které se již řeší. Přiděláváte tím práci jak nám , tak i dTestu.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.12.2015 15:54, před 9 lety


Ján Murček

Donrý ďeň
Ja by som žiadne ďalšie sťažnosti nezakladal keby vaša spoločnosť mala aspoň trošku záujem o riešenie tohoto nekonečného príbehu reklamácií. Ja si osobne myslím že dTestu týmto prácu nepridávam pretože je tu na to aby sa riešili problémy s firmamy ako je aj tá vaša pri ktorých to už normálnymi cestami ako telefonátmi ktoré nedvíhate a emailami na ktoré neodpovedáte jednoducho riešiť nejde.
Preto ste si nevybrali práve najlepšieho zákaznika na takéto naťahovanie a týmto spôsobom aspon upozorním širokú verejnosť na správanie vašej spoločnosti a tá si 2x rozmyslí či u vás kúpi hoci len 300 korunový tablet.
Podotýkam ak sa prestanete zaoberať aj totu mojou sťažnosťou založím ďalšiu a ďalšiu.

Ján Murček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 17:07, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.