Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma czc sa vsetkými možnými spôsobmi snaží vzhnúť vráteniu peňazí za moj nefunkčný notebook značky SONY vaio. Vždy sa ma snažia dobyť preinštalovaním softéru a tym končí všetka ich "snaha" o opravu. Okrem toho nikt od nich so mnou nekomunikuje a dokonca už ani nedvíhajú telefón. Aktuálne mam pc doma necele 4 dni a už nechce naštarovať. Podotýkam že notebook stál 24 000 korún bez dph.
Sony Vaio
Vrátenie peňazí
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Murček.
Pokud máte problém s notebookem , reklamujte jej u autorizovaného servisu nebo naší společnosti.
Prosím vás také o nezakládání dalších zbytečných stížností, které se již řeší. Přiděláváte tím práci jak nám , tak i dTestu.
Děkuji za pochopení.
Donrý ďeň
Ja by som žiadne ďalšie sťažnosti nezakladal keby vaša spoločnosť mala aspoň trošku záujem o riešenie tohoto nekonečného príbehu reklamácií. Ja si osobne myslím že dTestu týmto prácu nepridávam pretože je tu na to aby sa riešili problémy s firmamy ako je aj tá vaša pri ktorých to už normálnymi cestami ako telefonátmi ktoré nedvíhate a emailami na ktoré neodpovedáte jednoducho riešiť nejde.
Preto ste si nevybrali práve najlepšieho zákaznika na takéto naťahovanie a týmto spôsobom aspon upozorním širokú verejnosť na správanie vašej spoločnosti a tá si 2x rozmyslí či u vás kúpi hoci len 300 korunový tablet.
Podotýkam ak sa prestanete zaoberať aj totu mojou sťažnosťou založím ďalšiu a ďalšiu.
Ján Murček
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.