Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#8925Společnost nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2015, před 9 lety

Antonín Vokál

Znění stížnosti

Dne 4.12.jsem se snažil zakoupit 1x flasch disk USB 32Gb za celkovou částku voucheru 338.Kč.Při převodu částky jsem,ale opoměl napsat variabilní symbol.Což jsem chtěl napravit telefonem na info, kde mě nějaký zástupce s.r.o.odkázal na druhý den, že mám volat ok.11.00 paní učetní.Nejenom,že jsem se ani nedovolal několikrát denně celé týdny,a ani reakce na sms,emaily a pod.Také jsem je několikráte vyzval ke kontaktu či vrácení peněz,opět bez reakce.Podotýkám,že jsem se choval slušně vědom si své chyby.Odeslal jsem této společnosti všechny udaje, aby mě mohli jak kontaktovat,popřípadě sladit udaje.Telefonáty vymačkávají poř.je vůbec neberou.A nejsem si jist jestli se dá s takovými lidmi vůbec komunikovat!A ZUSTÁVÁ OTÁZKA jestli kolikátý spokojený zákazník už budu.


Produkt

Zakoupen 4.12.2015 voucher na 1X usb flasch disk 32Gb za 338.Kč Zaplaceno převodem.


Požadované řešení

Vrácení peněz.poř.harmonizování udajů a nebo zaslání zboží.Všechny udaje mají už několik dní k dispozici.Dokonce několikrát!Rovněž mohu prohlásit,že jsem se ještě nikdy nesetkal s tak špatným přístupem!Posílám další udaje:číslo učtu:2700802441,kod b.2010 variabilní symbol:15906934.Mohu též zaslat kopii výpisu platby z internetu bank.české spořitelny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2016 07:33, před 9 lety

Pokud spotřebitel následně zaslal všechny potřebné údaje pro identifikaci platby za zboží, má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Nebyla-li doba dodání sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2016 17:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.