Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#8936Zákaznické služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2015, před 9 lety

Huong Nguyenova

Znění stížnosti

Dobrý den,

jsem zákazníkem u vodafonu již mnoho let. Ztratila jsem simku a chtěla jsem si pořídit novou. Pobočka se nachází v nákupním centru Olympia v Plzni a byla navštívena dne 23.12.2015 před 11 tou hodinou. Prodávající v šedém tričku bez jmenovky mě nejen nepozdravil, ale na mé přání, že potřebuju novou sim kartu, mi odpověděl ''No a co já s tím.'' Není to poprvé, kdy se setkávám s takovým servisem u Vodafonu. Pokud Vaše prodejci nemají chuť obsluhovat, prosím ať nekazí vánoční atmosféru jiným lidem, zejména zákazníkům.


Produkt

Neslušné chování


Požadované řešení

personál s profesionálnějším chováním


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2015 18:18, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2015 13:19, před 9 lety

Hezký den, paní Nguyenová,

je mi líto, že jste si odnesla z naší prodejny takto špatný pocit.

Pokud se setkáte s neprofesionálním chováním, doporučuji to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně bohužel nemáme podle čeho zjistit, jak se celá situace udála, s kým jste hovořila apod.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2016 09:29, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 11:57, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.