Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
jsem zákazníkem u vodafonu již mnoho let. Ztratila jsem simku a chtěla jsem si pořídit novou. Pobočka se nachází v nákupním centru Olympia v Plzni a byla navštívena dne 23.12.2015 před 11 tou hodinou. Prodávající v šedém tričku bez jmenovky mě nejen nepozdravil, ale na mé přání, že potřebuju novou sim kartu, mi odpověděl ''No a co já s tím.'' Není to poprvé, kdy se setkávám s takovým servisem u Vodafonu. Pokud Vaše prodejci nemají chuť obsluhovat, prosím ať nekazí vánoční atmosféru jiným lidem, zejména zákazníkům.
Neslušné chování
personál s profesionálnějším chováním
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Hezký den, paní Nguyenová,
je mi líto, že jste si odnesla z naší prodejny takto špatný pocit.
Pokud se setkáte s neprofesionálním chováním, doporučuji to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně bohužel nemáme podle čeho zjistit, jak se celá situace udála, s kým jste hovořila apod.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.